Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas

Kommentoitu viesti


Vieras

#19 Re: Itse kannatatte

24.09.2013 16:53

#13: Nina - Itse kannatatte

Ei kannata syyllistää meitä jotka olemme sieltä koiran aikoinaan ostaneet ! Kun vuonna 2000 ostin koiran sieltä,en ollut ennen kennelissä käynyt ja toiseksi ei mistään pentutehtailusta ollut silloin puhetta. Joten nyt tekisin toisin, eli en missään nimessä kannata tuollaista toimintaa !

Vastaukset

Tyrmistynyt

#64 Re: Re: Itse kannatatte

2013-09-25 12:13:14

#19: - Re: Itse kannatatte

Minäkin ostin koiran tuolta 2002, vaikka olosuhteet herättivät paljon kysymyksiä,joihin kennelin omistaja vastasi epämääräisesti. Minulle Minut nimenomaan kennelliitosta neuvottiin kyseiseen kenneliin,kun tiedustelin tietyn rodun kasvattajaa. Vaikka hälytyskellot paikanpäällä päässä soivat, luotin kennelliittoon. Ongelmia riitti koiran terveyden ja rekisteripapereiden kanssa,ja soitin kennelliittoon palautetta asiasta ja kennelin olosuhteista. Kirjallisena  omalla nimellä pitää kaikki sinne laittaa. Olin yhteydessä eläinsuojeluvalvojaan myös. Kaikille tutuille ja muille kiinnostuneile olen arinani kertonut,jotta muut olisivat viisaampia. Kamalaa,että toiminta vieläkin jatkuu.

Tietäväinen

#199 Re: Re: Itse kannatatte

2015-04-30 10:31:24

#19: - Re: Itse kannatatte 

 Kuule, ihan turha nyt yrittää mitään selittää. Fakta on se, että edullista pentua hait myönnät sitä tai et. Jos näkee koiria karmeissa oloissa, niin kyllä se maalaisjärki sanoo, jos sitä vaan haluaa kuunnella. Ei tarvitse ole eläinlääkäri koulutukseltaan ymmärtääkseen, ettei kaikki ole kunnossa. Käy vaan useammassa kennelissä katsomassa, ettei onneksi kaikki koirat noin hirveissä oloissa elä. Sitä omaa maalaisjärkeään ei vaan olla haluttu kuunnella, vaan naurettavien selitysten varjolla tieten tahtoen tuettu pentutehdasta. Nyt sitten vaan yritetään selityksillä vaientaa huonoa omatuntoaan. Valehdella voi kaikille paitsi itselleen.