Loikalan kartano pitää sulkea!!!

Kommentoitu viesti

Lauri Laaksonen
Padasjoki

#5 tervehdys kaikille

26.04.2009 23:33

Olin sijoitettuna loikalan kartanoon noin kahden ja puolen vuoden ajan. Mielestäni kyseissä paikassa käytettävät metodit rikkovat törkeästi ihmisoikeuksia yms. ihmisen oikeuksia. Otin tämän asian esille sosiaalitoimen kanssa, jonka jälkeen pidimme loikalan kartanossa palaverin Heidi Rauhan, sosiaali työntekijän, lastensuojelu johtajan ja vanhempieni kanssa. Vastaus oli jyrkkä: Jotkut tilanteet vaativat näitä toimenpiteitä. Mielestäni vaikka nuori olisi kuinka hankala mielestäni asian ratkaisu ei ole se että sinulta "poltetaan" kotilomat. Muistaakseni parhaimmillaan jonkun nuoren kotilomat evättiin jopa muutamiksi kuukausiksi sen tähden, että hän hermostui työntekijän ärsyttämisen johdosta.

Olen vakaasti sillä kannalla, että tämä laitos pitäisi sulkea.

Vastaukset

pete

#21 Re: tervehdys kaikille

2010-07-07 19:59:23

#5: Lauri Laaksonen - tervehdys kaikille

 moi mun poika oli siellä toni herrala siellä oli semmonen huonekin käytös rangaistuksena kylpytakki vain päällä  poika tuli lomalle jäi karkureissulle piilottelin 8 kuukautta ennenkö sosku teki päätöksn ettei tarrvi mennä takas palkkas yksityisetsivän ohjaajat juoksi nurkis mun poika eka joka pääs pois en antanu periksi siellä tapahtuu kaikkee vääryyksiä nuoria kohtaan hyvinkään sosiaali toimi ei lähetä sinne ketään nuorta

Vieras

#24 Re: tervehdys kaikille

2010-07-31 11:17:22

#5: Lauri Laaksonen - tervehdys kaikille

olen samaa mieltä sinunkanssasi, olin joskus myös siellä ja siellä on edelleen parikaveriani. Kumminkin siellä kun olin lähdössä siihen etupihalle istuskelemaan ja miettimään asioita he luulivat että olen lähdössä hatkaan siis karkuun! ja sanoivat että minulta lähtevät kotilomat nyt! vaikka olin vain menossa istumaan pihaan he eivät kuuntele nuoria joilla on ollu vaikeuksia elämässä ja jos he kerrankin puhuvat totta siitäkin tuomitaaan eikä uskota vaan luullaaan että valehdellaaan !  olen myös todella sitä mieltä että tämä pitäisi sulkea!

joopajoo

#81 Re: tervehdys kaikille

2013-07-17 16:10:28

#5: Lauri Laaksonen - tervehdys kaikille

Ai, että sen takia pitäisi paikka sulkea, kun sinä et ole päässyt lomille riehumaan ja rellestämään? Ja syyhän näille lomien menetykselle varmasti oli kuitenkin. Kauheaa kuinka nyt on ihmisarvoa loukattu ja syvästi. Pitäisi varmasti haastaa oikeuteen koko laitos näin pöyrityttävästä käytäksestä...

Jasu96

#82 Re: tervehdys kaikille

2013-10-20 08:50:30


Vieras

#90 Re: tervehdys kaikille

2015-01-15 13:21:30

#5: Lauri Laaksonen - tervehdys kaikille 

 Millon oot ollu? Mä olin 2000-2004 ja nää kotilomien poltot oli jopa 6kk. tää oli siekkisen aikaan- mielenkiintosta olis tietää miten tää nykyään menee