Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kommentoitu viesti


Vieras

#1587 "salailua"

11.11.2012 09:56

Kadaria ei ole julkisuudessa mustamaalattu. Asioista on puhuttu varsin ympäripyöreästi. Olisikohan tämän ns.salailun syy, että häntä suojellaan. Onko vaasalaisilla todella oikeus tietää? Olen lukenut tämän adressin kannanottoja, ja niistähän käy ilmi että ko.opettaja herättää monenlaisia tunteita. Pitäisikö nyt kaikkien niiden, joilla on jotakin negatiivista sanottavaa, kirjoitella lehtiin ja tehdä videoita? Luottamushenkilöt toimivat kuten parhaaksi näkevät, siksihän heidät on toimiinsa valittu. Pyrkikää itse lautakuntiin ja vaikuttakaa, jos tuntuu että siellä nyt on ainoastaan vääriä henkilöitä.

Vastaukset

Lautakunta

#1588 Re: "salailua"

2012-11-11 10:50:20

1. #1587: - "salailua"Kadaria ei ole julkisuudessa mustamaalattu. Kadaria ei ole julkisuudessa mustamaalattu. Asioista on puhuttu varsin ympäripyöreästi.

2. Olisikohan tämän ns.salailun syy, että häntä suojellaan. Onko vaasalaisilla todella oikeus tietää?

3.  Luottamushenkilöt toimivat kuten parhaaksi näkevät, siksihän heidät on toimiinsa valittu.

4. Pyrkikää itse lautakuntiin ja vaikuttakaa, jos tuntuu että siellä nyt on ainoastaan vääriä henkilöitä.

1.  Tämä on totta mutta se ei puolla seuraavaa oletustasi

2.  Peli on niin härskiä, että tuohon en usko.  Kun syynä on "luottamuspula" on se jo merkki mustamaalauksesta mutta se on myös merkki ylemmän virkamiehen epäpätevyydestä sillä syy on sama mitä käytetään paremman puutteessa.  Eli käytännössä kun syy on luottamuspula, ei ole olemassa edes syytä.  Tämä on virkakoneistossa ihan yleinen käytäntö.  Näin ylempi virkamies käyttää asemaansa väärin siihen asti kunnes siihen puututaan.  Salailulla peitellään todisteita.   Kyseessä on hankala ihminen, eli Juri.  Johtajiksi valitaan sellaisia joiden käsissä hankalakin ihminen on hallinnassa tai yhteistyössä.  Nyt yliempi virkamies menetti hallinnan ja se on hänen omaa taidottomuuttaan.  Hän ei siis hallinnut tilannetta.  He ovat Swanljung ja Lehmus ja tietysti myös ohjauksessa ollut Nummela.

3.  Tai kuten tässä tapauksessa, heiltä vaadittiin valmistelematonta päätöstä.  Heille jaettiin VAPEOPLAssa  salaisia asiakirjoja ja ne kerättiin pois.  Toimenpide on ristiriidassa siihen, että kokouksessa päätettäviin asioihin täytyy tutustua etukäteen.

4.  Mistäs tiedät ettei asia olisi juuri siten?


Vieras

#1593 Re: "salailua"

2012-11-11 20:39:21

#1587: - "salailua"

Niin. Tässä maassa saa juoda itsensä hengiltä. Huumeäidit saavat vahingoittaa tulevaa vauvaa päihteillään. Vähän on vaikea uskoa, varsinkin noiden Swanljungin julkisuudessa tuomien rietojen jälkeen, että Juria suojeltaisiin häneltä itseltään kieltämällä mm. häntä puhumasta asiasta. Mielestäni aika ristiriitaista.

 


Vieras

#1600 Re: "salailua" Huom. yli 700 allekirjoitusta - Jurin puolesta!

2012-11-12 16:01:58

#1587: - "salailua"

 

 

"Olen lukenut tämän adressin kannanottoja, ja niistähän käy ilmi että ko.opettaja herättää monenlaisia tunteita."

 

Mielestäni

 

ko. esimiehet ja näiden aiheuttama jupakka herättää monenlaisia tunteita?