Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Jebediah

#68 Re: Helou, te raamatun himokannattajat!

15.01.2013 21:27

#66: Uskonto, tuo maanpäällinen syöpä - Helou, te raamatun himokannattajat!

Olette te päästäneet paholaisen villitsemään elämänne. Vastaan tähän ja samlla muillekin jotka puhuvat hihhuleista ja kovasti muustakin. Lähi-idän saastuttavat vääräuskoiset monelta suunnalta, se on JUmalan suoma koettelemus, kaikella hyvällä pitää olla vastavoima jotta hyvä voi säilyä ja elpyä ja karaistua.

Samaa paholaisen näivetystä joudun pakostakin kuulemaan, varsinkin nuorten ja elämälle ahneiden liikekumppanien suusta. He puhuvat helposti semmositakin mitä sydämessään katuvat. Onneksi minä olen luotettu veli jonkapuoleen kääntyä ja yhdeesä löydämme sitten voimaa vastustaa ja korjata pahaa.

 

Nainen ei voi olla kirkon pää tahi edustaja tai mitään vastaavaa. Nainen on äiti, vaikkei olisikaan vaimo. Naispappeus on paholaisesta. En ymmärrä miksei semmoinen kirkko joka sallii homouden olisi myös paholaisesta.

 

Minun on nyt puettava ja lähdettävä vilvoittavalle kävelylle jotta en liialti miettisi ajatuksienne pahuutta ja kopeutta. Rukoilen jotta paholainen päästää sielunn eotteeta ja teistäkin tulisi jälleen ehjiä ihmisiä, ei paholaisen tekojen välikappaleita.

Vastaukset

hooohhhooo

#71 Re: Re: Helou, te raamatun himokannattajat!

2013-01-16 22:04:17

#68: Jebediah - Re: Helou, te raamatun himokannattajat!

apua.. sun juttus alkaa jo kuullostaa surullisen sairaalta. avaisit silmät ja nostaisit välillä edes hetkeksi katsees pois raamatusta. toivon ettei kukaan allekirjoita tätä.