Pakkokeinoja psykiatrisessa hoidossa vähennettävä!

15.03.2016 21:34

Siksi että en siedä vãäryyttä.adressi on tarpeen puolustaa ihmisoikeuksia!eläimiäkin kohdellaan Suomessa paremmin.

15.03.2016 21:40

Siksi että en siedä vääryyttä.adressi on tarpeen puolustaa ihmisoikeuksia!eläimiäkin kohdellaan Suomessa paremmin.

28.05.2016 18:44

Tämä adressi on erittäin ajankohtainen ja tarpeellinen. Kannattaa myös tutustua toiseen adressiin, joka on melko uusi: Suomen mielenterveyslain muutostarve / Tukipyyntö Juha Kurviselle. Mikään ei todella muutu ilman että yritetään näiden adressien tai kansalaisaloitteen avulla saada päättäjien huomiota.

31.05.2016 07:49

Minä haluan rauhassa käydä kirjastossa,  matkustaa bussissa ilman mielenterveyshäiriköitä. En halua, että minulle irvistellään, huudellan, ulistaan, näytellään vehkeitä missä tahansa, jopa keskellä katua, niin mieluummin suljettava nämä potilaat omaan rauhaansa. Suvaitsevaisuudellakin on rajansa, ja lapsiakin pitää ajatella.

01.07.2016 15:16

Kaikki toisia häiritsevät eivät ole mielenterveyshäiriköitä! On huumehörhöjä, lääkkeiden väärinkäyttäjiä, liikaa alkoa nauttineita ja krapulaisia yms. Koko psykiatrinen hoitokäytäntö pitää muuttaa, sillä ei se ole mitään oikeata tiedettä. Pakkolääkitys ja -hoidot vahingoittavat ja traumatisoivat ihmisiä. Kaikki pakko pitää poistaa! Suomessa on vain yksi paikka, jossa on inhimillisempää hoitoa. Se löytyy googlaamalla: Torniossa mielenterveyshoito toimii. Pakkolaitokset kokonaan pois.

03.05.2017 15:22

Myös hörhöt ja väärinkäyttävät laitoksiin lukkojen taa!
Muilla ihmisillä on oikeus elää ilman minkäänlaisia kiusaajia, olkoot sitten juoppoja tai mitä tahansa.