Rauha eikä sota - Nyt.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Rauha eikä sota - Nyt..

aivan mahdotonta

#1 Rauha, ei sotaa on mahdoton yhtälö,koska sodat käyvät rajuimmiksi.

22.07.2014 19:09

Sodalla on myös hyvätkin puolensa,jonka takia sitä käydään.Puhutaan vihollisesta,joka halutaan tappaa pois ja saada siitä itselle elintilaa,josta nyt juuri on pula.Siksihän Suomeenkin lappaa kaikki neeke ritkin ja muut loiset romaanit.
On vaikea kuvitella,että rauha on ikuista,sillä suomessakin kiehuu,ennenkuin räjähtää.Mielenosoituksistahan ne ylensäkin alkavat tapelut ja laajenevat enempi tai vähempi.Voidaan puhuakin,että sodat ovat ikuisia.Kuvitelkaahan minkalainen turilas Suomessakin on ulkoministeri.Jasser Arafat oli myöskin kuuluisa radikaali."rikas kuin mikä oli,mutta Israelin armeija on aivan ylivoimainen".
Ukrainassa EU laukaisi sodan, jolle ei lopua näy.

pieni sota piristää

#2 Toiset haluavat rauhaa ja toiset sotaa,mutta kuka päättäneen sodista

22.07.2014 19:34

Suomalaiset kävivät sisällissotaa per seaukiiset ja rikkaat.Nykyisin pakolaiset ja uskontokunnat kohtaavat aikanaan rintamalla.Ennen oli kovat sodat itänaapurin kanssa ja pelko elää edelleenkin.
PJ S
Oulu

#3 Pakotteet nostavat kynnystä hyökätä Suomeen.

24.07.2014 23:55

Jo Georgian tilanteeseen olisi pitänyt reagoida pakotteilla. Nyt maksetaan siitä kun välinpitämättömästi näytettiin vihreää valoa Venäjän toimille Georgiassa.

Pakotteiden ja niiden seurausten suurin voittajavaltio on Suomi. Jos rahassa jotain menetetään niin turvallisuudessa saadaan, mikä on tärkeämpää.
nopeaa on tuo kehityksen meno,etteivät hitaat enää ehdi mukaan,toisin oli ennen kaikki ehtivät ..

26.07.2014 20:08

Monet nojautuvat rauhaan ja uskovat, jopa kestävään,mikä ei ollenkaan pidä paikkaansa,että jatkuva rauha kestää. Kyllä väliin täytyy käydä sotaa ja puhdistaa rintama tilanne, kertyneistä jännitteistä,vahingoista välittämättä.Se kuuluu tähän ihmiselämään kiinteänä osana,kuten jälleenrakentaminenkin. Näinhän ne viisaat lainoppineet asian ilmaisevat ja varsinkin politiikot ja johtajat, jotka hamuavat valtaa ja etupiiri laajennusta. Ilman kannatusta ei valtaa ja puhuvat jopa humaritäärisestä avusta.Jos kukaan ei ota vastaan maahanmuuttaja pakolaisia ja anna mitään,niin ei sotiakaan ilman ilman vastustajaa sanotaan.Tottapahan haavansa nuolevat.

Vieras

26.07.2014 20:20

Paljonhan ne puhuvat rauhasta ja jopa suvaitsevaisuudestakin mainitaan,mutta eihän niillä ole mitän merkitystä,teoilla vain on jotakin merkitystä,sanotaan,että väärässä paikassa väärään aikaan tai oikeassa paikassa oikeaan aikaan,niin tapahtuu sitä tai tätä.
KYRPÄ

#6 ANTI EU

03.04.2020 00:00

EU TUHOO SUOMEE JA FOLIO HATTU FINSKIT PUUHUU RAUHAA ;(

ITSENÄISYYS VOI TULLA VAIN VÄKIVALTAISESTI SE TAKAS OTTAMALLA !

SUOMI ENSIN SITTE SUOMI !

EU:*STA ULOS !

PERSUT TULOS TAI EEUUN KANSSA PARLAMENTISTÄ ULOS HEITTO KU LEPPÄ KEIHÄS !