Pienyrittäjän toimitilojen irtisanominen peruttava


Vieras

#1

05.08.2014 16:32

Antakaa mahdollisuus muillekin!
Tässä taas osoitus sisäpiireistä.
Karttuselle ja Parppeille ei olisi käynyt näin...

Vieras

#2

05.08.2014 18:06

Jotain järkee.
Espoon kaupungin touhut tiedetään..

#3 Niin

05.08.2014 20:06

No, en vastusta sitä että homma toimii sisäpiirinä koska silloin se työllsitää jonkun.
Siinä ei ole vikaa, mutta jos joku ajetaan ulos ilman hyvää syytä, varsinkin kaupungilla niin
asia ehkä tarvinnee tarkempaa tutkintaa. 


Vieras

#4

06.08.2014 13:21

Asioilla on AINA kaksi puolta..

huoh

#5 Re:

07.08.2014 12:58

#4: -  

 Ja sen takia ei saa hakea oikeutta? Tuon argumentin valossa Suomen oikeuslaitos on turha instituutti: asioilla kun on aina kaksi puolta, turha siis viedä mitään käräjille. 


Vieras

#6 Re:

08.08.2014 10:34

#4: -  

 Jos asiasta on toinenkin tarina niin kerro se, muuten olet vain suunsoittaja.


Vieras

#7

08.08.2014 10:43

Hyvä että joku jaksaa taistella byrokratiaa vastaan.
Itse olen saanut erinomaista palvelua ko. yritykseltä ja toivon toiminnan jatkuvan.
Erinomainen vaihtoehto nyt valtaa pitävälle kartellille Suomenojalla.
Vieras

#8 Läpinäkyvyyttä päätöksentekoon

08.08.2014 11:08

Olen samaa mieltä #7:n kanssa. Olen saanut CM boatsilta erittäin hyvää palvelua ja haluaisin saada jatkossanin. Kunnallisen virkamiestoiminnan pitäisi olla avointa ja perustua esillä oleviin tosiasioihin ja toivon, siksi allekirjoitin adressin ja toivon, että päätökset joko perustelllaan julkisuutta kestävillä argumenteilla tai päätös perutaan.

Veneilijä

#9 Re: Läpinäkyvyyttä päätöksentekoon

08.08.2014 15:34

#8: Vieras - Läpinäkyvyyttä päätöksentekoon 

 On todella hyvä, että Suomen suurimmassa venesatamassa on useampi yrittäjä. Varsinkin tämä CM on innokas ja hyvin palveleva nuori yrittäjä, jonka venealan huolto, kunnostus ja korjaustoiminnan toivoisi saavan jatkua ilman turhia hankaluuksia.


Vieras

#10

08.08.2014 18:57

Jaahas. Raunio taas asialla... Mutta kyllä CM-Boatsin toiminta pitäisi jatkua. Jos tarvitsee pikaisesti moston, niin on hyvä että toimipiste on satamassa.
Qui 22

#11

09.08.2014 08:55

CM-Boatsin toiminta on todella asiakasystävällistä. Palvelu pelaa ja apua saa aina. Aloittelevana veneilijänä olen saanut hyviä neuvoja Massiimolta. Antakaa nuoren miehen yrittää. Tälläisijä yrittäjiä ei Espoossa ole liikaa.


Vieras

#12 Sain hyvää palvelua

09.08.2014 15:56

Ensimmäisen kerran käytin CM boatsia kun olin sopinut toisen Suomenojalla toimivat yrityksen kanssa veneen laskun, eikä saapunut paikalle.

CM boats oli tontilla ja hoiti laskun.

Tämän jälkeenkin olen käyttänyt CM boatsia ja palvelu on ollut erinomaista!!

Ehdottomasti nuoren yrittäjän pitää saada jatkaa!!!!

Iso Jii

#13 Kenen etu?

09.08.2014 17:03

Itsekin olen saanut hyvää palvelua ko. yritykseltä. Mikähän tässä on nyt takana? Miksei ko. yritys saa jatkaa? Veneilevänä veronmaksajana haluaisin itsekin tietää. Enemmän yrittäjiä tarkoittaa parempaa palvelua!

 

Kysymys kuuluu: ajaako kaupunki tässä veneilijän etua vai kenen?

Rikkuri

#14 Äänestäkää jaloilla

10.08.2014 20:52

Äänestäkää jaloilla, jos irtisanomiselle ei löydy perusteita. Ei kai tilojen irtisanominen estä Cmboatsia ajelemasta rannassa eli itse aijon käyttää Cmboatsia myös jatkossa. 

veneilijä

#15

10.08.2014 23:52

en tiedä onko irtisanomiselle perusteita. Mutta Massimo on vaikuttanut aina ystävälliseltä. En ole vielä ostanut hänen palveluitaan mutta hän neuvoi minua miten korjaan itse moottorini koska se oli pieni juttu jota en ollut itse tajunnut. Hän olisi voinut tehdä homman itse ja laskuttaa, mutta hän ei tehnyt sitä. Tämä herättää luottamukseni. 


Vieras

#16

11.08.2014 05:19

kyllä kaupungin virkamiestenkin pitäisi pystyä perustelemaan toimitilojen irtisanominen edes silloin kun ko. yrittäjä on sitä erikseen pyytänyt! Ihmetyttää kyllä että miksi juuri CM Boats on irtisanottu? Ovatkohan muut alueella toimivat yritykset saaneet jatkaa? Jos ovat niin erikoista on?

Kyllä uudelle aktiiviselle yrittäjälle pitäisi antaa mahdollisuus varsinkin kun on ollut hyvä ja nopea palvelu ja lupaukset on pidetty. Liki kaikki muut yrittäjät nostivat kädet pystyyn keväällä kun tarvitsin kipeästi vaativaa veneen potkurinakselikorjausta.


Vieras

#17

11.08.2014 08:19

Kaupungin toiminta jutussa haisee, miksi ei pystytä/haluta antaa selkeää perustelua irtisanomiselle. Yksi uusi yrittäjä ulos, vanhat saa jatkaa..ei näin.
Lehdistö asialle kaupungin edustajia tenttaamaan kiitos.
Kolibri

#18

11.08.2014 08:54

Kyllä se vaan niin on että veneilijöiden pitäisi saada päätää näistä. Jos yrittäjä ei hoida hommiaan/ toimii väärin, kyllä ne asiakkaat loppuu itsestään ja yrittäjä häviää. Miksi kaupunki toteuttaa taas jotain omaa linjaansa jossa irtisanotaan nuori yrittäjä joka on hoitanut kaiketi hommansa edellisten kommentien perusteella hyvin.. ettei vain olisi kyseessä taas jokin "kaveripiirin salajuoni" satamassa? Kaiken lisäksi kaupungin tavoite on tukea yrittäjyyttä.. Näinkö se tapahtuu? Kuka näistä voi päättää ilman perusteluja?

Mikael-Espoo

#19

11.08.2014 13:00

Suomenojalla pitää olla enemmän toimijoita kuin vain ne vanhat parrat. Ei niissä vanhoissakaan suuremmassa osassa ole mitään vikaa, ei kyse siitä ole. Toki CM-boats on vielä innokas joka noilta muilta puuttuu. Ja Massimolta todellakin saa ilmaisia neuvoja joka on harvinaista. Toki on hänelläkin oma lehmä ojassa, silloin voi saada tyytyväisestä asiakkaasta maksava asiakas. Mutta hei näinhän sen pitääkin mennä. Mikähän se toinen puoli asiassa on, jota joku ylempänä mainostaa?

Juristi

#20 Hallintolaissa..

11.08.2014 16:54

kerrotaan hyvän hallinnon periaatteet, joita on noudatettava kaikessa viranomaistoiminnassa. Lisäksi velvoitetaan perustelemaan päätökset, jotta niistä voi tarpeen mukaan valittaa. Viranomaistoiminta ei voi koskaan perustua mielivaltaan.  

http://www.kunnat.net/fi/asiantuntijapalvelut/laki/hallintojuridiikka/paatoksenteko/Paatoksen-perusteleminen/Sivut/default.aspx

Sijoittamisluvan peruminen ilman syytä ja perusteluja kuulostaa lakimiehen korvaan todella epäasialliselta. Lisäksi päätöksessä tulisi olla valitusoikeus. Puhumattakaan päätöksen kohtuullisuudesta, koska nykyisessä taloustilanteessa yrittäjän elämää ei ole tehty muutenkaan liian helpoksi. 

Mainittakoon, että käytin tänään ko. yrityksen palveluita ensimmäisen kerran. Palvelu oli erinomaista ja ystävällistä. Suosittelen kaikille, mikäli toiminta jatkuu. 

 

Captain

#21

12.08.2014 01:47

Massimolta olen saanut aina hyvää ,ystävällistä ja rehellistä palvelua.

Mitenköhän on näiden virkamiesten rehellisyyden laita? 

ihmettelen

#22 Omituista

12.08.2014 08:20

Kummasti näyttää siltä, että asiakkaiden kanssa yhteistyö sujuu hyvin ja ovat tyytyväisiä, mutta virkamiesten kanssa tulee koko ajan ongelmia. Annetaan nuoren yrittäjän mieluummin jatkaa ja irtisanotaan virkamiehet. Kuntalaisia molempien pitäisi palvella, mutta virkamiehet keskittyvät enemmän veneilijöiden höykyttämiseen ja hypyttämiseen.

hampus

#23 Linkki Länsiväylän tämän päivän juttuun

13.08.2014 12:11

feenix

#25 perseen nuolenta kunniaan

13.08.2014 17:53

sitä on tainnut nyt ns.suomenojan vanhat parrat panneet parastaan Berseen nuolennassaan että saavat hyvä veli verkostollaan heidän"keksipurkiltaan"uuden heidän"takapihansa"yrittäjän pois-> nyt vedetään massimoa niin kölin alta että oliskohan aika jonkun tehdä jotain!

jokainen asiaa kannattava veneen omistaja-> boikottiin näiden vanhojen partojen nosto,huoltopalvelut! Siihen asti että kaikilla yhtälaiset yrittämisen mahdollisuudet on!