Vetoomus turvallisemman Suomen puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Vetoomus turvallisemman Suomen puolesta.

09.11.2015 08:34

Koska pelkään nykykehitystä ja sitä kuinka maahan voi tulla tuhansittain isis-sotilaita ilman, että täällä pakolaisjärjestöt tajuaa yhtään mitään. Ne "orvot" lapsetkin on isis-kasvatuksen saaneita. En voi ymmärtää tällaista touhua, että tänne vaan tervetuloa sanotaan - annetaan rahaa, koulutus, kodit yms. Meillä on oman kansan kesken SUURI hätä, meidän vanhukset on heitteille, puhumattakaan nuorista, valtava huumeongelma, työttömyys joka koskee kaiken ikäisiä ihmisiä. Valtion päämiehet eivät laita tikkua ristiin näiden asioiden eteen. Rikkaat terveyslaitokset lisäävät pakolaiskeskuksia, koska niissä virtaa raha - valtio maksaa isoja summia, kun täällä hyystäään pakolaisia jotka pitäisi HETI palauttaa kotimaahansa sillä he eivät täytä pakolaisen statusta.

09.11.2015 08:48

Koska islamin leviäminen on tuonut Suomeen turvattomuuden ja pelon.

09.11.2015 09:30

Tässä nykyisessä Suomessa kantasuomalaisesta huolehtii vain toinen kantasuomalainen, ja nimenomaan se pienituloinen kantasuomalainen, joka yrittää sinnitellä päivän kerrallaan. Turha odottaa apuun valtion tai kunnan isopalkkaisia isokenkäisiä! Oikeutta nykyään(kin) tässä maassa saa vain panemalla itse asiat toimimaan!

09.11.2015 11:54

SUOMI ON VAARASSA,,,
tupla

#80 Rauha maas

09.11.2015 12:36

Suomi kuuluu rauhan tyyssijaksi ei miksikään ulkopuolisten sota tantereeksi.

UUS NATSI

#81 ISLAMI ON HOMO`PROPAGANDAA'' TM (PATENTOITU SOLVAUS)

11.10.2019 22:48

ISLAMI ON HOMO PROPAGANDAA! RASISMI ON ROTU OPPI! KAIKKI ISLAMISTIT PITÄÄ TAPPAA! HEIL HITLER! (EIHÄN OLLU MUUTE LIIAN RASISTISTA , ___; ?)

HEH HEH