Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara

Vesistöjen puolesta - Stop Talvivaara / Tiedotteet / VETOOMUSKIRJELMÄ: Talvivaara ja oikeusjärjestelmän kriisi / Kommentit

01.11.2015 16:33

Sikamaista toimintaa yrityksissä. En ymmärrä kuinka ihmeessä niiden jäte- tai mitkä lie lauhdevedet voi johtaa suoraan vesistöön, kun ei mattojakaan saa enää pestä laiturilla !!!

#2 Re:

01.11.2015 18:13

#1: -

#3 Re:

01.11.2015 18:17

#1: -

Näin on.

Kiitos postista.

Samaa ihmettelen, mediaa ja lakeja ja toimintaa.

Kansalainen

01.11.2015 20:52

Löyhä ympäristörikosten seurantajärjestelmä antaa vesistöjen pilaantua. Yrityksiä tulee ja menee, mutta meillä on vain yksi luonto. Luonto ei käytä rahaa asianajajien palkkaamiseen, mutta onneksi kansalaisten joukossa on niitä, jotka tarttuvat tähän urakkaan ilman palkkaa. Älkää antako periksi, liikeen aktiivit!

Turust päi yks naine

#5 Kiitos kun jaksatte

02.11.2015 04:49

Näin sivusta katsoen näyttää että aktiivit saavat taistella tuulimyllyjä vastaan. Väsytystaktiikkaa päättäjien tahoilta, siltä vaikuttaa. Miksi eivät herrat välitä? Onko liikaa oma lehmä ojassa? Kaunis luonto tuhotaan, eikä se parane koskaan täysin.

02.11.2015 17:32

Näillä aktiviteettiresursseilla varmaan saisitte aikaan myös kansalaisaloitteen, jolla eduskuntaa velvoitettaisiin ottamaan koko Talvivaara-problematiikka käsittelyyn. Adresseja kerätään sekä aiheellisten asioitten tiimoilta että heppoisinkin sisällöin - eikä niillä kuitenkaan ole mitään painoarvoa jos vastaanottaja niin asennoituu olipa allekirjoituksia kuinka paljon tahansa. Kansalaisaloitteethan on pakko ottaa eduskunnan käsittelyyn jos allekirjoittajia on vähintään 50 000.

03.11.2015 20:32

Minulle jäi epäselväksi kuinka paljon radioaktiivisia aineita on valunut luonnonvesiin? Valitusten täytyy perustua tietoon kuinka paljon jätevesissä on näitä radioaktiivisia aineita ja muita myrkkyjä on.