Laillinen lääkekannabis yleisemmäksi!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Laillinen lääkekannabis yleisemmäksi!.

Tuomas Karhunen, LOHARI.NET
Adressin tekijä

#1 Miksi allekirjoitin adressin?

01.07.2016 13:57

Allekirjoitin adressin, koska Suomi on poliisivaltio, jossa Eija Kalso voi pitää noitavainojen kidutuksiin verrattavaa hirmuvaltaansa kipu- ym. potilaiden yllä korruption voimin!


Vieras

#2

01.07.2016 14:14

Tärkeä asia jokaiselle joka vähänkään välittää läheistensä ja kanssaihmisten hyvinvoinnista.
Eija Kalso kiduttaa hoitoa tarvitsevia ihmisiä nykyisen järjestelmän turvin.

Vieras

#3

01.07.2016 14:32

Tärkeän asian puolesta. Olis kiva jos sais luonnonlääkitystä eikä mitään kemikaalimoskaa.

Vieras

#4

01.07.2016 14:34

Luonnon voimaa kemikaalien sijaan.


Vieras

#5

01.07.2016 14:43

Koska minulla on hyvin monia sairauksia joihin lääkekannabis voisi auttaa. Esim. kipulääkitykseni on riittämätön ja joudun käyttämään tavattomasti synteettisiä lääkkeitä jotka turmelevat elimistöni.
Olli

#6 Pientä selvennystä kaipaan

01.07.2016 15:31

Kiinnitin huomiota tuohon lopussa olevaan:

"Tätä adressia tullaan vielä parantamaan ja muokkaamaan, joten vieraile täällä myös myöhemmin tänä vuonna!"

 

???

 

Onko adressin sisältö jotenkin oleellisesti muuttumassa? 

 

Ilmoittakaa vaikka Facebookissa sitten kun adressi ei enään muutu.

 

Niko Valtonen

#7 Ihme

01.07.2016 15:48

Minkä takia jotain ei saisi käyttää lääkkeenä , kun hyödyt on selvät ja todetut!?

Juoppojahan täällä on jo entuudestaan eikä alkoholilla edes ketään liiemmin voida hoitaa.  Siltikin niin sallittu "päihde" jos nyt halutaan ilmaista. 

 

Tuomas Karhunen
Adressin tekijä

#8 Re: Pientä selvennystä kaipaan

01.07.2016 16:30

#6: Olli - Pientä selvennystä kaipaan 

 Moi!

Ei ole sisältö, tavoitteet tai sanoma muuttumassa sen kummemmin, tuolla lisäyksellä tarkoitin ainoastaan sitä, että lähinnä perusteluja tullaan vielä parantelemaan jne.

Aika valmishan tuo kyllä on jo tuollaisenaankin, todennäköisesti otan tuon lauseen pois ja laitan lisätietoa ja lisää perusteluja sit Kannabisliiton sivuille. :)

Mukavaa kesäviikonloppua!
Tuomas

Olli

#9 Re: Re: Pientä selvennystä kaipaan

01.07.2016 16:35

#8: Tuomas Karhunen - Re: Pientä selvennystä kaipaan 

 Okei. :) Tuntuu jotenkin kummalliselta että adressia on edes mahdollista muokata jälkeenpäin tälläisellä sivustolla.


Vieras

#10

01.07.2016 19:03

Asia on tärkeä henkilökohtaisesti ja varsinkin yleisellä tasolla.

Vieras

#11

01.07.2016 19:04

Asia on sekä henkilökohtaisesti ja varsinkin yleisellä tasolla erittäin tärkeä.
tomppa

#12 Re: Miksi allekirjoitin adressin?

01.07.2016 20:59

#1: Tuomas Karhunen, LOHARI.NET - Miksi allekirjoitin adressin? 

 allekirjoitin adressin, koska itse sairastan chronintautia. tunnen jokopäiväistä kipua nivelissäni tällähetkellä, koska maksani ei kestänyt enää chronintautiin annettavaa remicade lääkettä joka auttoi aikesemmin niveliini.


Vieras

#13

02.07.2016 07:21

Olen lukenut paljon aiheesta kun ystäväni nuori poika sairastui syöpään ja kannabis öljy nousi esiin vaihtoehtona.

smau

#14 Koska luomua vai prosessoitua?

02.07.2016 09:21

Suoraan luonnosta orgaanista kasvia vai laboratorioista synteettistä heroiinia? Jokainen voi laskea itse kumpi kuulostaa pelottavammalle. Luonto kuuluu ihmisille.

Crohnin taudin etenemistä seuranut

#15

03.07.2016 04:37

Olen ehdottomasti sitä mieltä, että Suomen lääkärien on aika siirtyä tässä asiassa eteenpäin, myös asenteiltaan. Kun Jumala loi maailman, Hän sanoi, että kaikki maan antimet ovat teidän käytössänne, kaikki kasvit ja siemenet.

 


Vieras

#16 luojan luomaa

05.07.2016 17:02

Rukoilen laillistamisen puolesta.


Vieras

#17

06.07.2016 20:27

Joudun lääkitä itseäni kannabiksella kun muut lääkkeet ei auta. Luovuin opiaateista koska ne on myrkkyä verrattuna kannabikseen. Kannabis ei aiheuta riippuvuuta, kuten opiaatit. Voin olla ottamatta kannabista silloin kun sitä ei tarvitse. Opiaatteja joutuu ottamaan koko ajan, koska muuten iskee kauheat vieroitusoireet ja on silloin pakko vetää opiaatteja. Kannabiksessa ei ole tätä ongelmaa ja muutenkin opiaateista tulee huono olo. Minulle ei ole määrätty kannabista, koska se ei ole mahdollista. Minun sairauteen lääkärit ei määrää kannabista, vaikka se on minulle ainoa toimiva lääke. Joudun siis rikkoa lakia ja hommata kannabista muualta rangaistuksen uhalla. Tämä on oikeasti sairasta, kun joudun sairauteni vuoksi rikkoa lakia. Koko ajan saa pelätä, että poliisi tulee ja pidättää, sekä rankaisee sakoilla tms. sen takia, että lääkitsen itseni ainoalla lääkkeellä mikä auttaa sairauteeni.


Vieras

#18

09.07.2016 07:31

Vaikka kannabis ei kävisi sinulle, niin se ei tarkoita etteikö se voisi toimia muille. Lääke on tuhansia vuosia vanha ja se ei ole katoamassa minnekään maailmasta. Mitä se on keneltäkään poissa, jos toinen ihminen saa apua kannabiksesta omaan oloonsa ja pystyy elämään parempaa elämää. Allekirjoituksia tarvitaan paljon ja toivottavasti ihmiset aktivoituvat, sillä keskustelua ja muutosta tarvitaan pian.

Vieras

#19

09.07.2016 17:30

Omen niin vakuuttunut lääkekannabiksen hyvistä vaikutuksista,kun olen seurannut ihmistä,jolla on mahdollisuus sitä käyttää.

Vieras

#20

13.07.2016 12:36

Pyydän allekirjoitusta muilta. alla oma tilanteeni:

Opioidit eivät toimi. Kipupolin ylilääkäri 'päätti' kertomani vastaisesti että kyllä ne toimivat, Pyysin testiä asian selvittämiseksi - en saanut.. turha (koska hän oli päättänyt tai häntä oli ohjeistettu asiassa). Päivittäin mietin elämisen järkevyyttä vähintään kolme kertaa (kaksi nukahtaessa ja yksi herätessä) . Vuosittain 2-6 kertaa 'valmis' tekemään ratkaisun - Olen oppinut miten huijata itseäni näissä tilanteissa.. kysymysmerkki kuinka pitkään tämä toimii.

Vieras

#21

13.07.2016 14:37

Kroonikkokipusairaana tiedän lääkärien määrävien opioidien yms olevan vahingollisempia minulle kuin lääkekannabis

Vieras

#22

13.07.2016 15:05

Luonnon tarjoamia lääkkeitä on jo muutenkin liian vähän.

Vieras

#23

13.07.2016 16:28

Asiaa on vatvottu monta kymmentä vuotta vaikka osa lääkinnällisestä hyödystä on ollut päättäjien tiedossa iet ja ajat!!
Tietääkseni 40 000 äänellä on mahdollista saada asia edes lakivaliokunnan käsiteltäväksi. Toivottavasti Suomen päättäjät osaavat edes lukea vaikka laskea eivät,tämän päättelin aivan itse Suomen valtion rahakirstun raapijat eivät sen täyttäjät kun ovat itse oikeen myötäneet neroutensa pörssi peleissä!!
Kannabista tulehduskipuihin - TOIMII!!

#24

13.07.2016 19:28

Kannabis toimii paremmin kuin opiaatit kipulääkkeenä. Mulla oli niskoissa paha lihastulehdus ja meinasi pää räjähtää kun se särki aivoihin asti, niin kannabiksella sain sen asettumaan. Illalla otin kannabista ennen nukkumaan menoa, niin aamulla niskoissa kipu oli lähtenyt lähes kokonaan. Muita tulehduskipulääkkeitä vedin mahakipeänä ja opiaatteja, eikä niistä ollut apua. Kannabiksella kuitenkin kivut lähti kuin kuppa töölöstä. Todistetusti siis kannabis auttaa tulehduksiin. 


Vieras

#25

14.07.2016 07:22

Minun mielestäni kannabis on todella hyvä vaihto ehto opiaateille sun muille myrkyille mitä ihmisille tuputetaan dollarin kuvat silmissä, sen on todettu olevan paljon turvallisempi ja tehokkaampi lääke kuin monet markkinoilla oleva lääke kartellien valmistama myrkky!