wwe takaisin suomen televisioon kanaville

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista wwe takaisin suomen televisioon kanaville.

anni puisto
pori

#51

07.12.2006 21:27

:) wwe:N täytyy pysyä subilla koko mun elämisen ajan ..... muuten en kato ikinä enää subtv:tä jos ne lopettaa smackdownin ja rawin lähetyksen suomessa ..... :'(
antti tuisku
rovaniemi

#52

08.12.2006 09:32

Moi kaikille.minunkin mielstä wwe:tä ei saa lopettaa.!!olenhan mie ittekkin aina kattonut raw:ia ja smackdown:ia..en mie kato muuta subtv:ltä kun vaan wwe:tä :)









vesiposti@hotmail.com kirjotelkaa sinne.. ettei sitä saa lopettaa.......
Harri Luosujärvi
Rollo

#53

08.12.2006 15:39

Meinasin tosiaan jo laittaa nimen alle mutta eipä sillä ole väliä ko kattelee näitä teidän kommenttejanne.. Kuten joku sano, AIVOT IRTI PERSEESTÄ!
Asiallisia kommenttei, niin SUBTV:n väki saattaa ehkä ottaa tän asian harkintaan..
Jätämpä nimen laittamatta, poistakaa kaikki nuo "WWE ON MUN ELÄMÄ!!111" kommentit niin kaikki on heti paremmin. Jos te luulette että mitä enemmän kommenttei, sitä enemmän se auttaa asiaa, niin ootte väärässä.. Tää näyttää vaan nyt erittäin säälittävältä adressilta, täynnä WWE ON MUN ELÄMÄ kommenttei.
jenna koskisuo
pori

#54

08.12.2006 21:36

justjoo ole sää vaa harri luosujärvi hiljaa.....wwe:tä ei saa lopettaa !!!! se on monen elämä,tänne kuuluu tulla puhumaan wwes:tä ei muusta !!!!<33<3<3
Harri Luosujärvi
Rollo

#55

09.12.2006 00:28

Et tainnu tajuta asian pointtia? En halua että WWE lopetetaan, mutta luuletteko tosiaan että SUBTV:n väki katsoo näitä kommentteja kun ne ovat näin pöljiä? Jos laittasitta vaikka niinku perusteltui kommenttei, niin kaikki menis paremmin. Eipä jaksa kirjotella enempää..
Krista Holma
Viiala

#56

09.12.2006 13:03

Olen täysin samaa mieltä Harrin kanssa. Ei ole oikeasti mitään järkeä toistaa samaa asiaa kymmeniä kertoja. Keskustelkaa asiasta vaikka jossain muualla, sillä täältä ois mukava lukea vain järkeviä kommentteja.
Kiitos.
Hulk Hogan
Hulkalandia

#57

09.12.2006 20:26

WWE on ehkä jonkun elämä mutta se on myös elämäntyyli. En kyllä ymmärrä miksi näin suosittu ohjelma lopetetaan yhtäkkiä viiden esitysvuoden jälkeen ? Hedelmäpelejä tilalle jee ?
Lotta Sinkkonen
Helsinki

#58

10.12.2006 13:55

Niin juuri Antti!
Mäki aloin kattoo wwe:tä vähää aikaa sit ja se on parass. En halua et sen näyttäminen lopetetaan heti kun aloin kattoo sitä :((
Elämä ei oo reiluu mut toivotaan et subtv tajuu et wwe:tä ei saa lopettaa!!
!!! Järkeviä kommentteja!
henna montonen
leppävirta

#59

10.12.2006 16:06

eij.minä kuolen jos wwe'tä ei enää näytetä suomessa.wwe on elämin.mä rakastan sitä nii paljon.randy orton non maailamn ihanin.mä kuolen jos en enää nää randyy.. :'( ja cena,edgeä,mastersii ja kaikkii muita.ei wwe ei saa lopettaa :( kaikki wwen puolesta.antakaa järkee kommentteja wwen puolesta
Emma Kaakinen
Kerava

#60

10.12.2006 18:22

Hei...Mistäs sitä tietää katsooko subin väki edes näitä kommentteja...Ja siis pitää laittaa asiallisia kommentteja mutta musta tuntuu että subiin vetoaa se ,miten moni rakastaa tätä ohjelmaa että en ymmärää miksi ei saisi sanoa että wwe on minun elämä.En ymmärrä.Ja vaikka tämä adressi ei mitään auttaisi niin on pakko yrittää.
sami myllyselka
Pori

#61

10.12.2006 18:33

Lähettäkää subtvlle palautetta mutta asiallisesti
hanna vohlakari-lehtinen
sampola

#62

11.12.2006 12:45

niin ollaan tehtykkin...
mira mannerheim
sveitsi

#63

11.12.2006 12:49

kirjotelka subtv:le viesti etä ei sa lopeta smackdown ja raw lähetys...minä katso itsekin aina nitä...........
salla smack
amerikka/usa

#64

11.12.2006 12:56

are you ready? D GENERATION X .. for last kated hamed wasseding leger raw/ smackdown...



osan vähä sumi puhu..
wwe ei sa lopeta...

smackdown kat for nude joc liÙfh Èsh.....
tiia-maria lehtonen
pori/keskusta

#65

11.12.2006 13:01

vau täällä on myös amerikka/usalainen ja sveitsiläinen !!! wwe:tä ei saa lopettaa.toivottavasti subtv henkilökunta ymmärtää että tosi moni varmasti yli 900 000 000 000 katsoo erimaista smackdownia ja rwia ...!!!








lähettäkää subtv:lle palautetta osoitteeseen vesiposti@subtv.fi
miia mäki
pori/sampola

#66

11.12.2006 13:18



joo wwe:tä ei saa lopettaa olen koko ikäni katsonut smackdownia ja rawia ....
wwe:stä tulee monelle toiveita,haaveita,toisille koko elämä...



kuten myös minulle :)



palautetta subtv:lle osoitteeseen vesiposti@subtv.fi


niina mäki
pori/sampola

#67

11.12.2006 13:22

joo wwe:tä ei saa lopettaa olen koko ikäni katsonut smackdownia ja rawia ....
wwe:stä tulee monelle toiveita,haaveita,toisille koko elämä...



kuten myös minulle :)



palautetta subtv:lle osoitteeseen vesiposti@subtv.fi

PS:kirjoittakaa että yrittää edes harkita jos laittaa vaikka 00.00. tai 11.30 nii väkeä / katsojia lisääntyy ,ei heti kannata poistaa koko listalta wwe:tä
henna vohlakari-lehtinen
pori/sampola

#68

11.12.2006 13:24

palautetta subtv:lle osoitteeseen vesiposti@subtv.fi

PS:kirjoittakaa että yrittää edes harkita jos laittaa vaikka 00.00. tai 11.30 nii väkeä / katsojia lisääntyy ,ei heti kannata poistaa koko listalta wwe:tä

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

11.12.2006 13:29


Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

11.12.2006 13:40


Nelli Viinikainen
Kinnula

#73

11.12.2006 19:34

No jos se ei sitten subtvllä näy ni vaikka ees maikkarilla. johan sen allekirjoittaneiden määrästä' älyää että sarja on kannattava. 8/
Nelli Viinikainen
Kinnula

#74

11.12.2006 20:15

Minäkin sain vasta tänään tietää, että Subtv lopettaa WWE'n näyttämisen. Purskahdin itkuun, en voisi suunnilleen enää ikinä nähdä sarjan mahtavia hahmoja, enkä mitään niin hyvää ohjelmaa. Tuntuu kuin jokin tärkeä asia olisi tapettu käsiini. Minulla oli aina unelma päästä WWE'hen ja olla vaikka vähän erilainen diva. Ja nyt tuntuu masentavalta, mitä tehdä? Amerikkaankaan ei oikeen helpolla pääse katsomaan joka viikko tapahtumia ja netissäkään ei koskaan ole täydellisiä videoita. Tää on kyllä tosi kamalaa. Tuntuu samalta ku sillon ku Eddie kuoli. Liput oli varattu kyllä Hartwall areenalle, mutta Eddien kuoltua sinne oli pakko päästä. Ja siitäkin muistosta on jo vuosi.Näin ollen minun mielipiteeni on kuultu varmaan aika selkeästi! Näin ollen WWE'tä on pakko jatkaa Subilla, tai jossakin. Tehään Julkinen mielenosoitus joku viikonloppu, jonnekin Subtv:n "päämajaan", jossa koko paska on päätetty!?
Janne Kurvinen
Salla

#75

12.12.2006 18:05

Subtv alas ei sieltä enää tule mitään kuin e-entertainia Ja peliputkia ja UUSINTOJA. nytkö raw ja smackdown loppuu niin se on ihan turha kanava...