Adressi kotihoidon tuen lyhentämistä vastaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Adressi kotihoidon tuen lyhentämistä vastaan.

Anonyymi

02.03.2012 12:44

Nyt ihmiset miettimän mikä on tärkeää
mistä voidaan maksaa,kun haluttaisiin ja on tarvetta

#2 Kodinhoito tuki lyhyemmäksi

02.03.2012 14:11

Tiukka talouden pito tulevina vuosina ukomaisen velan kasvun tyrehtyttämiseksi edellyttää tiukkoja säästötoimia.On kolmenkymmenen vuoden ajan sosialidemokraattisellla valtakaudella mässäilty yli varojen.Ulkomaanvelka kasvaa seitsemällä miljardilla eurolla vuosittain.
On jouduttu tilanteeseen,myyty lähes kaikki valtion myytävissä oleva omaisuus ja sen päälle otettu velkaa.Velkaa on nyt jo lähes satamiljardia euroa ja ei ole enää millä maksaa.
Halonen on väistynyt valtakunnan johdosta.Hän ei tietenkään hulestunut niinkää taloudentilasta,kuin törssäilystä,vähemmistöistä ja jostakin merkillisistä globalisaatioista.Hän enempi tykkäsi vähävaraisista ja viihtyi erikoisesti heidän tykönänsä.Eikä Halonen maininnut työstä ja työn merkityksestä,kuin sen sijaan naisten tasa-arvosta,mutta ei naisten tuottavuudesta työssään.Jokaiselle tasa-arvon nimessähän maksetaan ansioidensa mukaan.Niin presidentiksikin valitaan ansioitunein,eikä pelkkä nainen,joka johtaa maan rappiolle.