Kolikkopelit pois kaupoista

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kolikkopelit pois kaupoista.

elmeri kari
elmeri

#1 moro

26.10.2007 20:47

jos nyt ei jumalauta osaa pelaamista hallita ni on se ihmetouhuu
Anonyymi Anonyymi
Adressin tekijä

26.10.2007 20:56

Oletko ikinä menettänyt hallinnan alkoholista tai jostain muusta? Peliriippuvuus toimii täysin samalla tavalla vieden ihmisen kyvyn hallita omaa elämäänsä ja tehden pelaamisesta elämän tarkoituksen.
Virve Eskelinen
Kerava

#5 ray on myös auttaja

29.10.2007 14:10

Rayn kolikkopelit kaupoissa yms. auttavat myös monia muita tahoja. Ray jakaa joka vuosi vammaisille yms. rahaa auttaakseen heidän vaikeaa elämäntilannetta. Jos elämä menee päin helvettiä pelaamisen takia, niin ei niitä automaatteja voida syyttää. Tähän voisi yhtä hyvin rinnastaa sen että alkoholi kokonaan pois myynnistä. Itsekkin kauppareissulla saatan pelata kolikon pari, ja tiedän että jos en voita niin rahani menevät jollekkin joka niitä tarvitsee. Jos alaikäinen pelaa ja saa peliriippuvuuden, siitä on silloin syyttäminen vanhempien kuria ja valvontaa. Ei sitä ylityöllistettyä kaupan kassaa, tai rayn hyvän tahdon pelejä. Ihminen voi ratketa, viinaan, peleihin, huumeisiin, naisiin jne.Poistetaan kaikki paha maailmasta ja kahvi ensimmäisenä, siihen on tiettävästi koukussa huomattavasti suurempi määrä ihmisiä!