Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

#4827 Re: Re: Re:

30.03.2013 18:06

#4825: - Re: Re:  

 

Avioliitosta ei voi erota, sen voi kyllä rikkoa
tero p.

#4828 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:06

#4820: tero peelle - - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Mikään ei synny itsestään mutta tässä on tietysti poikkeus Jumalan kohdalla?

 

En minä kuvittele Jumalaa pieneksi, Tuomarien kirja (osa sinun pyhää tarinakokoelmaasi) sen tekee:

 

19 Herra oli Juudan heimon kanssa, ja Juudan heimo otti haltuunsa vuoriston mutta ei pystynyt kukistamaan tasangon asukkaita, joilla oli raudoitettuja sotavaunuja

 

Tuom. 1


Vieras

#4829 Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:07

#4819: taku - Re: Re: Re: Re:

 

Asiatonta on kaiken maailman aateliskalentereiden tuonti ihan oikean tasa-arvo ongelman rinnalle ja uskonnon sotkeminen politiikkaan.


Vieras

#4830 Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:07

#4806: tero p. - Re: Re: Re:  

 

Homot halusivat raiskata miespuoliset Jumalan lähettämät enkelit. Se oli viimeinen pisara.

Vieras

#4831 Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:08

#4827: - Re: Re: Re:Avioliitosta ei voi erota, sen voi kyllä rikkoa

 

Suomen laki ei tunne käsitettä "avioliiton rikkominen". Se käyttää käsitettä "avioero".

tero p.

#4832 Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:12

#4830: - Re: Re: Re: Re:

 

Niin, Lootin ratkaisu tähän oli tarjota omia tyttäriään raiskattavaksi että nuo ah, niin kauheat homostelijat sentään moraalisesti ja suoraselkäisesti suorittaisivat tuon raiskauksen heteroseksuaalisesti.

 

Miten kehtaat puolustaa tuota roskatarinaa? Kuvottavaa. toivottavasti et ikinä saa tyttäriä jos tuollaista moraalia edustat.


Vieras

#4833 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luopumus kiihtyy vauhdilla

30.03.2013 18:14

#4826: - Re: Re: Re: Re: Re: Luopumus kiihtyy vauhdilla 

 

Homouden hyväksyminen naispapeilta on antikristuksen ja eksytyksen saapumisen merkki. Jumala lähetti naispapit eksyttämään. Jumala haluaa eksyttää ne jotka eivät mielisty totuuteen Tess 2:1-12

Vieras

#4834 Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:15

#4830: - Re: Re: Re: Re:

 

Ei enkeleillä ole sukupuolta.


Vieras

#4835 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:16

#4832: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Raiskaamista pahempaa oli siis homojen joukko raiskaaminen. David Wilkerson ennusti homojen joukkoraiskausten tuloa Helsinkiin. Lopunaikojen merkki.
tero p.

#4836 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luopumus kiihtyy vauhdilla

30.03.2013 18:18

#4833: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luopumus kiihtyy vauhdilla

Eikä ole. Anti-kristuksen ainoa määre on että hän kieltää kristuksen tulon lihassa. Kuka tahansa voi siis olla anti-kristus, mutta en ole kyllä kuullut yhdestäkään naispapista joka kieltäisi kristuksen tulon lihaksi.

tero p.

#4837 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:19

#4835: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 

Eikös se ollut niin ettei niitä "profeettoja" kuunnella? Varsinkaan sellaisia jotka erehtyvät.


Vieras

#4838 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:20

#4834: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 

1. Moos 19 luku Ja ne kaksi enkeliä tulivat Sodomaan illalla, ja Loot istui Sodoman portissa; ja nähtyänsä heidät Loot nousi heitä vastaan ja kumartui maahan kasvoillensa. Ja hän sanoi: "Oi herrani, poiketkaa palvelijanne taloon yöksi ja peskää jalkanne! Aamulla varhain voitte jatkaa matkaanne." He sanoivat: "Emme, vaan me jäämme yöksi taivasalle." Mutta hän pyysi heitä pyytämällä, ja he poikkesivat hänen luoksensa ja tulivat hänen taloonsa. Ja hän valmisti heille aterian ja leipoi happamattomia leipiä, ja he söivät. Ennenkuin he olivat laskeutuneet levolle, piirittivät kaupungin miehet, sodomalaiset, sekä nuoret että vanhat, koko kansa kaikkialta, talon. Ja he huusivat Lootia sanoen hänelle: "Missä ne MIEHET ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne meidän luoksemme, ryhtyäksemme heihin." Silloin Loot meni ulos heidän luokseen portille ja sulki oven jälkeensä ja sanoi: "Älkää, veljeni, tehkö niin pahoin. Katsokaa, minulla on kaksi tytärtä, jotka eivät vielä miehestä tiedä. Ne minä tuon teille, tehkää heille, mitä tahdotte. Älkää vain tehkö näille miehille mitään pahaa, sillä he ovat tulleet minun kattoni suojaan." Mutta he vastasivat: "Mene tiehesi!" Ja he sanoivat: "Tuo yksi on tullut tänne asumaan muukalaisena, ja yhtäkaikki hän alati pyrkii hallitsemaan. Nytpä me pitelemmekin sinua pahemmin kuin heitä." Ja he tunkeutuivat väkivaltaisesti miehen, Lootin, kimppuun ja kävivät murtamaan ovea. Silloin miehet ojensivat kätensä, vetivät Lootin luoksensa huoneeseen ja sulkivat oven. Ja he sokaisivat ne miehet, jotka olivat talon ovella, sekä nuoret että vanhat, niin että he turhaan koettivat löytää ovea. Ja miehet sanoivat Lootille: "Vieläkö sinulla on ketään omaista täällä? Vie pois täältä vävysi, poikasi, tyttäresi ja kaikki, keitä sinulla kaupungissa on, sillä me hävitämme tämän paikan. Koska huuto heistä on käynyt suureksi Herran edessä, lähetti Herra meidät hävittämään sen."

Vieras

#4839 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:21

#4838: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 

Huom! Happamattomia leipiä

Vieras

#4840 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luopumus kiihtyy vauhdilla

30.03.2013 18:24

#4836: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luopumus kiihtyy vauhdilla 

 

Hehän ovat Jumalan lähettämiä eksyttäjiä.
Jobin koettelemukset

#4841 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:24

#4812: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Näköjään et ole lukenut koko Jobin kirjaa kunnolla, kun noin uskoit.

Jos ajattelet tai luet sen kokonaan, niin siinähän kerrotaan paholaisen väittävän Jumalalle, että Job varmasti luopuisi uskostaan, jos Jumala ottaisi häneltä kaiken antamansa hyvyyden pois, mitä oli Jobille antanut. - Jumala ei siis kiusannut Jobia, vaan häntä kiusasi paholainen, joka luuli voittavansa tämän puolelleen Jumalaa vastaan. Mutta Job ei siltikään mennyt paholaisen puolelle, vaikka sille annettiin lupa jonkin aikaa väsyttää Jobia, aiheuttaen kärsimystä kärsimyksen jälkeen - näyttääkseen olevansa oikeassa. Mutta saikin pitkän nenän, koska niin ei käynytkään. Kaiken kärsimyksen keskelläkin Job pysyi Jumalalle uskollisena. Jumala voitti vedon paholaista vastaan Jobin kanssa. Hän jopa siunasi Jobia entistäkin enemmän sen jälkeen, ja paholainen sai luikkia häntä koipien välissä muille maille luuloineen.  


Vieras

#4842 Re: Re:

30.03.2013 18:25

#4775: tero p. - Re:

Millä voimalla ja vallalla Jeesus ajaa ulos riivajia Johannes10.25 Jeesus sanoo:Minä olen sanonut teille ja te ette usko.Ne teot jotka minä teen isäni nimessä ne todistavat minusta,mutta te ette usko te ette ole minun lampaitani.Markus16.16-17jotka uskovat minun nimessäni he ajavat ulos riivajia Matteus 7 22-23 Jeesus sanoo:minä en ole teitä koskaan tuntenut viimeisellä tuomiolla ennustajilleja hän sanoi tämän riivajien ulosajajille ja voimalisten tekojen tekiöille.MUTTA Matteus 7.21 sanoo Ei jokainen joka sanoo Herra Herra pääse taivastenvaltakuntaan vaan se joka tekee minun taivaalisen Isäni tahdon.JA ainoastaan ne jotka tekee taivaalisen Isäni tahdon Jumalan omat lapaet udesti syntyneet lapset He tekevät ja vaeltavat Taivaalisen Isän tahdon alla ja sanansa alla ja tekevätJeesuksen nimessä.Mutta nämä jolle Jeesus sanoo:minä en ole teitä koskaan tuntenut  heillä ei ole Jeesusta sydämmessä,he eivät vaella taivaan Isän tahdon ja sanan alla Totisesti pimeyden väärät profetat noidat ja velhot eivät tee taivaalisen isän tahtoa he vievät aina uhrinsa väärälle puolelle kun ne tekee tunnustekoja  Jeesus tiesi tmän ja varoitti Valvokaa ja rukoilkaa ettette joutuisi kiusaukseen.


Vieras

#4843 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luopumus kiihtyy vauhdilla

30.03.2013 18:26

#4840: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Luopumus kiihtyy vauhdilla 

 

Antikristus tulee kun homous ja muu luopumus on tapahtunut seurakunnissa.
tero p.

#4844 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:31

#4841: Jobin koettelemukset - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 

Mikä paholainen? Eikös alkutekstissä puhuta lähinnä jonkinlaisesta 'haastajasta'? Toisekseen, eikö Jumalalla ole mitään vastuuta tai osuutta Jobin onnettomuuteen, varsinkin kun hän antaa luvan kiduttaa kyseistä miestä?

 

Ja eikös Job ollut aika äkäinen Jumalaa kohtaan ja kirosi syntymäänsäkin?

 

Jumala ja 'haastaja' eivät lyö vetoa tarinassa. 'Haastaja' tai paholainen ei luiki tarinassa yhtään mihinkään.

Marketta

#4845 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:34

#4835: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:Raiskaamista pahempaa oli siis homojen joukko raiskaaminen. David Wilkerson ennusti homojen joukkoraiskausten tuloa Helsinkiin. Lopunaikojen merkki.

 

En usko tuohon, vaan kannatan puoluejohtaja Jouko Pihon profetioita tässä asiassa. Ne ovat huomattavasti tarkempia ja Sanan mukaisia.

Kansainvälinen homojen salaliitto on johdettu Yhdysvalloista, jossa juutalaisilla ja vapaamuurareilla on ylivalta elokuvateollisuudessa. Illuminaatti ja wallenbergilaiset uhkaavat tehdä maailmanvalloituksen, mutta SUomeen saapuu suuri herätys. Neuvostoliitto miehittää maamme neljäksi vuodeksi, minkä jälkeen se luhistuu ja syntyy Suur-Suomi.

tero p.

#4846 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:36

#4845: Marketta - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

 

Poen laki taitaa pitää paikkansa, olen hoomoilasena.

taku

#4847 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:41

#4829: - Re: Re: Re: Re: Re:

Jaahas eli kun joku on eri mieltä sinun kanssasi niin se on asiatonta.Neuvosoliitossakin asiatonta oli kommunismin kritisoiminen.Minusta asiaton on sitä että haukutaan muita idiooteiksi ja sitä minä en tee.Mielipiteiden esittäminen ei ole asiatonta muiden solvaaminen on vai onko kyse siitä että kun et pysty perustelemaan omaa mielipidettäsi syytät minua asiattomuudesta

Raudoitetut sotavaunut jne.

#4848 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:48

#4828: tero p. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Siinä on oma opetuksensa. Et kai sinä luule Raamatun kerralla aukeavan, kun se ei aukea kerralla muillekaan. Siihen tarvitaan Jumalan apu, koska Hän on sen antanut kirjoitettavaksikin. Ei se mikään tavallinen kirja ole, vaan vaatii aivan toisenlaisen asennoitumisen kuin satukirjojen tai muiden tavallisten kirjojen lukemisen kertaheitolla. 

Siis Juudan heimo ei pystynyt.. mutta Herralle ei ole mikään mahdotonta. Ja se on syytä ottaa huomioon. - Ei meistä kukaan ole Herra, koska olemme luotuja yksilöitä kuten sinäkin. Ainoastaan Jeesus on Herra, joka tuli oikein kädestä pitäen opettamaan ihmisille mikä on Jumalan hyvä tahto. Hänen Kuninkuutensa on ylhäältä, jota ei vaan pieni ihminen ymmärrä. 

tero p.

#4849 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 18:54

#4848: Raudoitetut sotavaunut jne. - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ai niin, Jeesus, siis tämä mies joka pani oman äitinsä paksuksi ennen syntymäänsä? Aika mysteerihän tuo on juu.

 

Mikä oli Jobin tarinan opetus? Jumala lopulta ilmestyi Jobille ja sanoi että turpa kiinni kun et mitään mistään tajua. On siinä meillä hieno ja syvällinen opetus.

Valheuskovat hyppivät väärillä opeillaan oikean Jumalan pois

#4850 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

30.03.2013 19:02

#4829: - Re: Re: Re: Re: Re:  

"Asiatonta on kaiken maailman aateliskalentereiden tuonti ihan oikean tasa-arvo ongelman rinnalle ja uskonnon sotkeminen politiikkaan".

- Niin myös politiikan sotkeminen uskontoon ! On ällistyttävää että kirkkovaltuustoihin valitaan eri puolueiden ihmisiä, jotka eivät välttämättä edes usko Jumalaan. Joten ei ihme, jos piispat ym. Jumalasta pois poikenneet mieluilevat valtaa pitäviä unohtaen oikean Jumalan, tekemällä temppelistä pelkän porttokirkon, jonne ei kenelläkään oikeasti Jumalaa etsivällä ole asiaa kuin vain uskottomilla mekkaloimaan omilla opeillaan.