Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Terve kunnioitus

#8051 Viisaus

09.04.2013 07:57

"Jumalan pelko on Viisauden alku"

Vieras

#8052 Re: Re: Re: Re: Raamatun tekstit

09.04.2013 08:02

#8043: Heikki - Re: Re: Re: Raamatun tekstit En ole löytänyt yhtään ristiriitaa Raamatusta. Se on hyvin johdonmukainen kirja ja siitä löytyy Jeesuksen osoittama TIE pelastukseen.

Etkö todella yhtään?

Jer. 13:14 "Ja minä murskaan heidät, toisen toistansa vastaan, sekä isät että lapset, sanoo Herra. Minä en sääli, en säästä enkä armahda, niin että jättäisin heidät hävittämättä."

Naah. 1:2,6 "Kiivas Jumala ja kostaja on Herra. Herra on kostaja ja vihastuvainen ... Kuka seisoo hänen tuimuutensa edessä, ja kuka kestää hänen vihansa hehkua? Hänen vihastuksensa vuotaa niinkuin tuli, ja kalliot halkeilevat hänen edessänsä."

Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."

5. Moos. 32:4 "Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.

Psa. 145:9 "Herra on hyvä kaikille ja armahtaa kaikkia tekojansa."

1. Joh. 4:16 "Jumala on rakkaus."

Liisa-Marja

#8053 Avioliittoadressin heikko suosio

09.04.2013 08:02

Minua huolestuttaa tämän joulukuussa avatun adressin heikko suosio. Vasta muutama päivä sitten perustettu Pelastakaa opettaja Antti Korhonen -adressi on saanut jo 69 123 allekirjoitusta.

Mistä moinen epäsuhta? Ehkä Kristillisdemokraattien olisi pitänyt verhota aloitteellisuutensa avioliittoadressissa paremmin kuin se teki. Nyt allekirjoittajina on vain kristillisdemokraattien kannattajia ja muutama perussuomalainen.

Vieras

#8054 Re: Jumalattomuus

09.04.2013 08:06

#8042: Toteutunut - Jumalattomuus "Viimeisenä aikana tulee pilkkaajia, jotka vaeltavat jumalattomuutensa himojen mukaan." Näyttää toteutuneen.

Tämä tällainen viimeinen aika on pitänyt tulla muuten jo monta kertaa. Silloinkin sen piti tulla, kun vanhoillislestadiolaisuudessa kovasti hoidettiin eksyneitä sieluja väärästä hengestä. Kaikki arvostelu toiminnalle oli pilkkaamista ja merkki viimeisistä ajoista. Ei tullut maailmanloppua, tuli taas vain lisää uskontojen uhreja. Jälkikäteen hartaat uskovaiset ovat joutuneet pyytelemään anteeksi.


Vieras

#8055 Re: Avioliittoadressin heikko suosio

09.04.2013 08:12

#8053: Liisa-Marja - Avioliittoadressin heikko suosio

elä hättäile kyllä tämä vielä iloks muuttuu. Kerro tästä kaikille ja rohkeasti. Kohta tulloo tv: stä iso juttu.

kellokas

#8056 Hyvä kello

09.04.2013 08:16

kauas kuuluu! :)
Pauli Yrjövuori

#8057 Adoptio

09.04.2013 08:17

Missään nimessä ei saa adoptio-oikeutta antaa näille homo/lesbo suhteille, ellei toinen osapuoli ole lapsen biologinen vanhempi.
Marketta

#8058 Re: Adoptio

09.04.2013 08:24

#8057: Pauli Yrjövuori - Adoptio

Ykä pieni, totta kai haluat kieltää mkaikki ulkoiset adoptiot. Siis edes heteroparit tai yksinäiset henkilöt eiuvät mielestäsi saisi adoptio-oikeutta. Mihin perustata näkemyksesi?

 

Tiedoksesi vielä, että rekisteröidyssä parisuhteessa on voimassa sisäinen adoptio.


Vieras

#8059 Re: Re: Avioliittoadressin heikko suosio

09.04.2013 08:28

#8055: - Re: Avioliittoadressin heikko suosio

Mikä "iso juttu" lähetetään televisiosta?


Vieras

#8060 Re: Avioliittoadressin heikko suosio

09.04.2013 08:29

#8053: Liisa-Marja - Avioliittoadressin heikko suosio Minua huolestuttaa tämän joulukuussa avatun adressin heikko suosio.

 

Adressin heikko suosio johtuu tietysti siitä, etteivät suomalaiset kannata sen ajamaa 1800-luvun avioliittoajattelua. Vertaapa adressin ja kansalaisaloitteen suosiota.

Meidän maako tuollaisille?

#8061 Sanan säilä/ vastuullinen käyttö

09.04.2013 08:37

Ovat yrittäneet herjaamalla, panettelemalla, valehtelemalla, keskinäistä riitaa nostattamalla, "tieteellisyyteen" vedoten, Raamattua vääristellen(lukien kuin piru raamattua), ihmisiä nimillä haukkuen (mm:Räsänen), pilkkanimiä adressiin kirjoittaen jne..suistaa raiteiltaan tätä oikeamielistä adressia, siinä kuitenkaan onnistumatta. Ovat vain paljastaneet todellisen karvansa ja "sarvensa" ja käyttövoimansa nuo neutralisoijat.

On ylilyöntejä, pahoja sanoja ja virheitä tullut myös puolustajien taholta, puoleltaan on tullut myös jokunen anteeksipyyntö, näiltä "uudistajilta" en ole havainnut sellaista yhtään kertaa.


"Suvaitsevaisten" sanaisasta arkusta pintaraapaisu;

Pois ihmisoikeudet tyhmiltä (= mm teiltä)
31 Todella vastenmielisiä ihmisen irvikuviaolette,jälkeenjääneitä juntteja. Onneksi tämä addressi tai teikäläisten ahdasmielisyys ei johda mihinkään, täysin turhaa toimintaa siis.

Suuri Ateismos! 17.12.2012 17:48
Hiljaa te kirkon homofobiset koirat!

46 Leo
”Opettele kirjoittamaan! Ahdasmielinen juntti.”

67Raamattu ei todista mitään, vaan se on satua.

69Enpä tätä etupäässä kristittyjä vaivaavaa homo-fobiakaan kovin tervejärkisenä pidä. Ja fobiahan onkin itseasiassa psykiatrinen sairaus.

179 Panick: haista sä v*ttu, missä asut tuun leipoo sua naamaa (Otsikon ”Miehen ja naisen välinen suhde alla)

182 Toivottavasti joku työntäis teidän kaikkien anaaliin tulikuuman lampputolpan. Ahdasmieliset juntit.

82 Tohtori yrttimieli; Ja raamattu on puhtaasti fiktiivinen teos, luultavasti jonkun katkeroituneen kaappihomon kirjoittama. Jos noihin homeisiin sepustuksiin uskoo, täytyy olla vakavasti mielisairas. Suosittelen lämpimästi laitoshoitoa, ohjelmanpurkua ja tukevaa lääkitystä...

#205 Christians to the lions
18.03.2013 17:10
Jeesuskin oli homo.

#214
19.03.2013 08:55
Höpö höpö.Tukehtukaa pikkusieluisuuteenne foobikot.

#230
19.03.2013 13:5
Kansalaisadressi aiheesta on vajaassa päivässä kerännyt jo lähes sen vaaditut 50.000 kannatusilmoitusta. Aika hyvä jos vertaa tähän hommalaisten deekuadressiin, eikö vain?

#4985 Politiikkaa uskonno varjolla
31.03.2013 08:5
Onko kukaan muu havahtunut siihen, että tämä Suomen Evankelisen Allianssin perustama adressi on itse asiassa Kristillisdemokraattien peitehanke? Änkyräkristittyjen Allianssin puheenjohtaja Timo Keskitalo on nimittäin Kristillisdemokraattien puolueaktiivi. Näin Päivi Räsänen tekee jälleen politiikkaa uskonnon avulla, joskin bulvaanin kautta."


Sellaista, yritetäänpäs kunnioittaa ripauksen verran toisiamme, olipa kanta mikä tahansa.










Potkupuku

#8062 Oikea asia

09.04.2013 08:40

Mies+Nainen= Jumalan kuvaksi luodut :)

Kaunis on heidän yhdessä aikaan saamansa hedelmäkin!

Vieras

#8063 Re: Sanan säilä/ vastuullinen käyttö

09.04.2013 08:42

#8061: Meidän maako tuollaisille? - Sanan säilä/ vastuullinen käyttö

Erikoista, ettet listannut yhtäkään Raamatulla hutkintaa tai homoseksuaaleja ja heidän ystäviään loukkaavia, tuulesta temmattuja väitteitä.

 

Älä vaivaudu teeskentelemään tasapuolista, kun et sellainen ole.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

09.04.2013 08:53


Mies+Nainen :)

#8065 göbbels

09.04.2013 08:58

Aikoinaan Joseph Goebbels totesi: Kun valehtelet, esitä suuri valhe. Ihmiset uskovat suuren valheen paljon helpommin kuin pienen, pätee tähänkin kun yrittävät tunkea avioliiton sisälle sellaista, mikä ei sinne kuulu.
Heikki

#8066 Re: Re: Re: Re: Re: Raamatun tekstit

09.04.2013 08:58

#8052: - Re: Re: Re: Re: Raamatun tekstit 

 

En Jumala vihaa syntiä ja haluaa jokaisen pelastuvan. Pelastuminen ei ole mahdollista jos ihmiset ei ota vastaan totuutta, sillä Jumala erottaa valtakunnastaan kaiken synnin ja pahuuden. Pimeydelle on oma paikkansa ja valolle oma: 1. Moos 1. luku Ja Jumala sanoi: "Tulkoon valkeus." Ja valkeus tuli. Ja Jumala näki, että valkeus oli hyvä; ja Jumala erotti valkeuden pimeydestä. (aurinko luotiin vasta kolmantena päivänä...) Jeesus tuli pelastamaan ihmiset SYNNILTÄ, koska synti on se mikä tappaa ja erottaa ihmisen Jumalasta. Ilm 2:18-29 Ja Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät niinkuin tulen liekki ja jonka jalat ovat niinkuin kiiltävä vaski: Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi ja uskosi ja palveluksesi ja kärsivällisyytesi ja että sinun viimeiset tekosi ovat useammat kuin ensimmäiset. Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja OPETTAA ja EKSYTTÄÄ MINUN PALVELIJOITANI harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua. Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan. Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa; ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan. Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saa-tanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa; pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen. Ja joka voittaa ja loppuun asti ottaa minun teoistani vaarin, sille minä annan vallan hallita pakanoita, ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, niinkuin saviastiat heidät särjetään - niinkuin minäkin sen vallan Isältäni sain ja minä annan hänelle kointähden. Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.'"
Heikki

#8067 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Raamatun tekstit

09.04.2013 09:00


Vieras

#8068 Re: Adoptio

09.04.2013 09:03

#8057: Pauli Yrjövuori - Adoptio 

 

Huostaanotto olisi lapselle terveellisempi ja turvallisempi vaihtoehto. Ei adoptio-oikeutta homoille!

Vieras

#8069 Re: göbbels

09.04.2013 09:05

#8065: Mies+Nainen :) - göbbels

Jättisuuria valheita ovat esittäneet nämä Raamatulla hutkijat. Sillä kirjalla voi perustella aivan mitä tahansa älyttömyyttä.


Vieras

#8070 Re: Re: Adoptio

09.04.2013 09:06

#8068: - Re: Adoptio

Mistä huostaanotosta nyt on kyse?


Vieras

#8071 Re: Re: Re: Re: Avioliittoadressin heikko suosio

09.04.2013 09:07

#8064: - Re: Re: Re: Avioliittoadressin heikko suosio

Ahaa, sinulla on siis salattua tietoa jeesustelukanava TV7:n propagandaohjelmistosta.


Vieras

#8072

09.04.2013 09:07

Avioliitto käsitystä ei saa romuttaa.Kun kerron että olen avioliitossa minun ei tarvitse selittää onko puolisoni mies vai nainen.
Seksuaalivähemmistöllä vaikka pariliitossa ,nimi on eri mutta niin on liittokin

Vieras

#8073 Re: Re: Re: Adoptio

09.04.2013 09:09


Vieras

#8074 Re: Re: Re: Re: Re: Avioliittoadressin heikko suosio

09.04.2013 09:11

#8071: - Re: Re: Re: Re: Avioliittoadressin heikko suosio 

 

Homoillahan on kaikki muut kanavat käytössää kun he haluavat levittää homopropagandaansa. Miksei Totuutta saisi kukaan tuoda julki? Onko kielletty puhumasta " keisarin uusista vaateista".

Vieras

#8075 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliittoadressin heikko suosio

09.04.2013 09:13

#8074: - Re: Re: Re: Re: Re: Avioliittoadressin heikko suosio 

 

Muut eivät saa puhua, koska homouden hyväksyntä ei tule "tieteelisesti" päteväksi, ennenkuin riittävä määrä sopuleita alkaa juosta kohtimeren rantaa.