Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

Minä vain

#3601 Re:

05.05.2012 02:44

#6: Valtteri Hjelm -

Etkö tiedä viisaudessasi että kannabiksella on muitakin käyttötapoja kuin polttaminen?

Janne

#3602 älkää ihmiset pätekö asioista joista ette tiedä mitään...

05.05.2012 03:29

mun mielestä on väärin että tän vastustajat tulee tänne haukkumaan käyttäjiä narkkareiksi. itsekkin käytän, mutten ole riippuvainen. jos joku haluaa vastustaa laillistamista niin mua ei kiinnosta, mutta vois se vastustaja ottaa selvää asioista ennen kuin alkkaa väittelemään. ensimmäiseksi tuolta iskee silmään että kuinka moni puhuu että kannabis on aiheuttaa riippuvuutta. no, pitää osaksi paikkansa. psyykkinen riippuvuus on mahdollista, mutta riippuvuus on samaa tasoa kahvin kanssa.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

05.05.2012 06:10


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

05.05.2012 06:11


Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

05.05.2012 06:13


insinööri

#3606 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

05.05.2012 10:58

#3600: Sime - Re: Re: Re: Re: Re:

Kyllä, tiedän mikä karsinogeeni on, mutta kysyinkin että mikä on tällainen karsinogeeni jota teollisuus lisää elintarvikkeisiin ihmisten sairastuttamiseksi?

 

 

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

05.05.2012 14:17


blaaoowowowoa

#3608 Eiih

05.05.2012 16:10

Katukaupassa gramma maksaa 20e, jos laillistettaisiin niin hinta olisi varmaan murto-osa tuosta.
Joten jyrkkä EI laillistamiselle niin sivubisnes pysyy tuottoisana. Hahaahaha sota huumeita vastaan on hävitty aikoja sitte.

Vieras

#3609 Niin.

05.05.2012 16:20

Mulla on yks kaveri ja oon vierestä kattonu ku se on tuhonnut itseensä kannabiksella. Työt eivät kiinnosta, raha asiat päin vit*ua ja sängystä ei pääse ylös ilman aamupaukkuja. Sekä joka päiväinen ohjelma on hommata jostai se hikinen 20e että saisi sitten illasta ottaa vähä rennommin.

No sitten mulla on toinen kaveri ja hän on alkoholisti. Hän ei siedä ''huumeita'' mutta viina on aina tervetullut ja myös sen mukana tuleva väkivaltaisuus. Hänellä on naisystävä sekä kännissä vahingossa tehty lapsi, jotka kummatkin saavat säännöllisesti nyrkistä. Rikosrekisteri on täyteen buukattu varkauksista törkeisiin pahoinpitelyihin. Vieroitukset ja AA kerhot ovat hänen mielestään naurettavaa pas*aa ja hän tietää mikä hänelle on parhaaksi.

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

06.05.2012 08:51


hamse

#3611 ei se lailiseksi tule koskaan

06.05.2012 11:31

ei kannabista voi lailistaa koskaan EU maassa
Faktatfaktoina

#3612 Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

06.05.2012 16:26

Allekirjoitin adressin, koska kannabis olisi hyvä vaihtoehto nuorisolle alkoholin tilalle, koska ihmiset nyt sattuvat olemaan päihdehakuisia. Ja jos kannabis olisi laillista, niin nuoret eivät joutuisi diilereiden asiakkaiksi ja nin eivät pääsisi käsiki kovempiin aineisiin, vaan voisivat ostaa täysi-ikäisinä kannabispolttonsa vaikkapa coffee shopista tai alkosta.

Ja tässä vielä FAKTAA pöytään siitä, että kannabis on alkoholia ja tupakkaa HUOMATTAVASTI turvallisempaa. Hyvää kesän alkua kaikille tasapuolisesti!

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/eu-raportti-kannabis-tupakkaa-ja-alkoholia-turvallisempaa/2008/07/669288

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

06.05.2012 21:17



Vieras

#3614 Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

06.05.2012 22:44

#3613: - Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

Kannabis on huomattavasti turvallisempaa kuin alkoholi.   minun mielestä on ainakin parempi jos ihmiset käyttävät päihdettä jossa on vähemmän negatiivisia terveysvaikutuksia... mikä teko syy tämä muka on?

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

07.05.2012 01:40


herb

#3616 Re: Eiih

07.05.2012 13:34

#3608: blaaoowowowoa - Eiih

ite saan kyl 10-15 mukaa


Vieras

#3617 Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

07.05.2012 14:34

#3615: - Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

"Vaarallisen päihteen vapauttamisen perustelu sillä, että joku toinen päihde on vaarallisempaa on naurettavaa. Sillä voisi perustalla vain sen jälkimmäisenkin kieltämistä. Mutta osalle ei näköjään mikään riitä. Pää pitää saada sekaisin keinolla millä hyvänsä."

Ensinnäkin, ota selvää asioista.
'Naurettavaa' on pakottaa muut käyttämään VAARALLISTA päihdettä, vaikka huomattavasti vaarattomampi rentoutus olisi saatavilla. Kyse ei ole siitä ettei jokin 'riitä', vaan ettei ole laillisesti saatavilla. Kyse on myös vapaasta tahdosta ja siitä, että on oikeus rentoutua omana vapaa-aikanaan miten haluaa, kun sillä ei uhkaa muita -kuten alkoholia rätläävät useimmiten tekevät.

Ei kannabiksesta nyt niin hirveän sekaisin mene, ei verrattain humalatilaan, -saati lääkärin määräämiin särky- ym lääkkeisiin. Kirjoituksesi vain paistaa tietämättömyyttä, toimivaa propagandaa johon te vastustajat olette jumiutuneet. Pää pois boolikulhosta ja faktat selviksi!


Vieras

#3618 Re: Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

07.05.2012 17:28

#3617: - Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

Minun pääni on poissa boolikulhosta ja hyvin on mennyt. Ota sinäkin pääsi pois pössypiipusta niin ehkä ymmärät lopulta, että paras vaihtoehto on olla ilman eikä lisätä vaihtoehtoja.


Vieras

#3619 Re: Kytät teki kotietsinnän!

07.05.2012 17:33


Vieras

#3620 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

07.05.2012 17:44

Heh, ei minun pääni piipussa ole. Mutta jos niin tahdon, pitäisi minulla siihen olla oikeus. Yhtälailla kuin sinä olet oikeutettu olemaan ilman viinaa. YMMÄRRÄ;

Kaikki eivät ole kuin SINÄ. Meitä ei ole luotu samanlaisiksi ja joillain, hyvin usealla meistä on tarve 'nollata' pää vaikkapa esim. stressistä. Nyt monet tekevät sen viinalla, koska eivät halua ajautua laittomiin piireihin. -Tai yhtä, jollei vielä pahempaa, lääkkeillä jotka heille lääkäri määrää.

Se, että Te, jotka ei asiasta mitään tiedä, huutelee omia mielipiteitään on taas asia erikseen. Siihen en pidemmälle mene, mutta liene sen pointin kuitenkin ymmärsit.

ROKIT!

#3621 Re: Huumeitaa pitäisi vähentää ei lisätä!

07.05.2012 21:38

#878: Pette pettenen - Huumeitaa pitäisi vähentää ei lisätä!

Tässä listassa ei ole mitään järkeä. Paukku+känni=ROKIT

 

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

08.05.2012 01:27



Vieras

#3624 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

08.05.2012 06:32

#3623: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kannabis alkoholin tilalle tai vaihtoehtopäihteeksi.

Just joo älä nyt viitsi! Viestissäni ei sanottu mitään siihen viittaavaa, että pitäisi käyttää yhtään mitään jotta voisi ilmaista mielipiteensä. Lukisit mitä kirjoitetaan ja yrittäisit ymmärtää sisällön.

Ikävää ettet tunnu siihen pystyvän, saati itse ottamaan asioista selvää edes kun siitä huomautetaan. Joten 'mielipiteesi' ei tästä eteenpäin merkitse minulle mitään. Ja tiedä -se ei johdu minun tai jonkun muun 'ylimielisyydestä', vaan siitä ettei sinusta ole potentiaaliseen keskusteluun oman umpipääsi vuoksi.

Sime

#3625 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

08.05.2012 10:34

#3606: insinööri - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Esimerkiksi kemiallisesti valmistetut hyönteistorjunta-aineet.