Vain Potilaalla on OIKEUKSIA, joita LÄÄKÄRIN tulee kunnioittaa

Tilanne senkun vain pahenee.

#1 Suomen kansalaisten oikeusturva

14.03.2013 16:52

Lienee kolmekymmentä vuotta jatkuneen sosialistisen valtakauden vaikeaselkoista luettavaa nuo lait ja suuntaus, joka jatkunee kansalaisten kannalta haitallisena.Kansalta on itsemääräämisoikeus muuttunut vähemmistöjen valtaoikeuksien suuntaan ja puhutaakin yhteiseen hiileen puhaltamiseksi,josta saataisiin suuri palo aikaiseksi,jolla olisi tuhovoimaa.
Pakkikriisit.Ennen ei lainaa annettu ilman riittäviä takuita.Ei ollut luottotappioita,eikä velkakirjabonteja kaupan,ei päästökauppaa.Eikä tehty olemattomia miljoona kauppoja arvottomilla keksinnöillä.
Pia

#2 Re: Suomen kansalaisten oikeusturva

17.03.2013 16:29

#1: Tilanne senkun vain pahenee. - Suomen kansalaisten oikeusturva

Kyllä lakeja alkaa lukemaan, kun joutuu todistamaan vierestä laittomuuksia; ilman lakimuutoksia homma jatkuu samanlaisena maailman tappiin asti.

Ihmiset luulevat, että muistutuksia, kanteluita ja valituksia tekemällä saa oikeutta, mutta ei saa. Koneisto suojelee omiaan, vain muutamia syytteitä nostetaan käsittelyyn, että kansa pysyisi rauhallisena (esim. valelääkäri juttu).

Perustuslain mukaan kaikki kansalaiset ovat yhdenvertaisia lain edessä, joiltakin se on vain päässyt unohtumaan ja peruskansalaisille on yhdenvertaisuuden tavoittaminen tehty yhtä vaikeaksi kuin vuorelle kiipeäminen ilman varusteita. Olisi helpompaa, jos lainsäätäjät 'madaltaisivat' vuorta korjaamalla lakeja :)

Vieras

25.03.2013 22:52

Tämä adressi hoitovirheiden osalta pitää paikkansa
olen samaa mieltä. Itse joutunut kokemaan saman!

Vieras

#4 Re:

31.03.2013 09:38

#3: - niinpä nyt koko Suomi myydään lääketeollisuuden koekentäksi     http://yle.fi/uutiset/laaketeollisuudesta_kaavaillaan_pelastajaa_suomen_taloudelle/6559537

Ei suomalaiset potilaat suhtaudu myönteisesti lääkekokeiluihin, koska heiltä ei edes kysytä haluavatko he osallistua tutkimuksiin. Esimerkiksi Pitkäniemen psykiatrisessa sairaalassa potilaita käytetään lääkekokeilujen elävinä ihmisuhreina sekä sähkösokkitutkimusten kohteina (puretaan DNA-koodi ja annetaan 'tieteen nimissä' sähkösokkeja) http://www.uta.fi/kirjasto/vaitokset/2009/2009107.html

Käsittääkseni mikään Suomen voimassaolevasta lainsäädännöstä ei oikeuta elävien ihmisten käyttämiseen koe-eläiminä.

KYRPÄ

#5 Re: Re: EU N VASTUSTAJISTA TEHTY KEMIKAALI JA LÄÄKEAINEIDEN KOE MAISTAJIA JA KOE KANIINEJA

03.04.2020 20:31

#4: - Re:  MUTTA SILTI EEUUTA VASTUSTAVIA JA PIKKU LAPSIA VAAN KÄYTETÄÄN LÄÄKE KOE KANIINEINA EU/SUOMEN VASALLISSA JA NIILLE SYÖTETÄÄN ERI TESTATTAVIA AINEITA JA KEMIKAALEJA ''PSYYKEÄ AUTTAVINA LÄÄKKEINÄ'' JA SITTE KATOTAAN MINKÄ PALJON IHMINEN KESTÄÄ JA MITÄ ESIMERKIKSI KUPARI LYIJY ELOHOPEA ARSENIKKI TAI PCP TEKEE IHMIS RUUMIISSA JA MITEN SE VAIKUTTAA IHMISEEN ... TAI MITEN PÉDOFIILEILLE TARKOITETUT SEXUAALISET HALUT POIS VIEVÄ PILLERI TAI RUISKE VAIKUTTAA TAVALLISEEN IHMISEEN TAI PIKKU LAPSIEN KEHITYKSEEN POTILAAN KIVUT JA KÄRSIMYKSET ON SIINÄ TOIS ARVOINEN SEIKKA ... ;(),___!!!!!!!

''PSYYKEN LÄÄKKEET ON MYRKKYÄ JA ERI TESTAUS TASON KEMIKAALEJA ELÄVILLE LÄÄKETIETEEN KOE KANIINEILLEE''