.

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista ..

Eemu Bertling
Tampere

#1 Asiaa.. liiaksikin.

08.05.2008 15:57

Allekirjoitin vaikka adressi onkin mielestäni liian laaja. Ehkä vähän tiiviimpi ja selkeitä parantamiskohtia/korjauksia sisältävä adressi olisi ollu parempi..

Auton ulkonäkö on nimenomaan ulkonäkökysymys niinkuin on pukeutuminenkin. Toki on kiva jos takki myös lämmittää talvipakkasella mutta ei sen ole pakko. Miksi autoa ei sitten saa personoida? Onhan auto kumminkin hyvin monelle imagokysymys ja harrastusväline.

Jos autoissa käytettyä lakia sovellettaisiin pukeutumiseen niin:
Ainoastaan täydellisiä asukokonaisuuksia myytäisiin.
Jos jalka kasvaa niin uudet kengät pitää muutoskatsastaa asukokonaisuuteen.
Jos vaihdat kenkien lisäksi myös hanskat niin vaatteet takavarikoidaan.
Jos treenaat juoksua niin vaatteesi takavarikoidaan.
Talvisin pitää laittaa tyyppihyväksytyt talvikengät vaikka keli ei sitä vaatisikaan.
Jos teet itse vaatteet niin niistä pitää tehdä monta kopioo, parit nistä pitää tuhota törmäystestissä jotta varmistetaan asun pitäjän turvallisuus. Lisäksi saat maksaa maltaita pakollisesta tyyppihyväksynnästä vaikka haluaisit vain itse pitää vaatteitas.

Toki lainsäädäntöä pitää olla. Esim tehojen lisääminen reilusti jarruja päivittämättä pitää rajoittaa jne. Mutta lainsäädännön pitää lähteä nimenomaan MUIDEN tienkäyttäjien turvallisuus näkökulmasta eikä siitä että kaikki autot on samanlaisia ja kuski itse turvassa. Mielestäni nykyinen lainsäädäntö on täysin järjetön ja autofirmojen etua ajava.
Petri Pirskanen
Kuopio

#2 P.P

08.05.2008 18:54

Totta, oikeassa olette.
Helppo syy miksi Lakia ei muuteta on se että sitä EI OSATA muuttaa kuin huonompaan suuntaan ja hallitus yrittää kieltää kaiken kaikesta kaiken.
Sekin on tyhmää kun ei saa olla tummennettuja laseja joka ikkunassa.
NO SUOMI ON VÄHÄN JÄLKEEN JÄÄNYT MAA!!!
Kännykässä ei saa puhua ilman "hadsfree" laitetta mutta telkkaria ja DVD:t saa katsoa ihan vapaasti.
Urho Korhonen
Helsinki

#3 Liikaa erilaisia asioita.

28.06.2008 01:17


Tästä adressista riittää asiaa noin kymmeneen adressiin.

Yhteen täsmälliseen adressiin on helpompi ottaa kantaa.

Tässä adressissa oli muutama äärimmäisen hyvä huomio, mutta
myös hengenvaarallisia sääntöjen muutos vaatimuksia.

Joten, enemmän vaan pieniä adresseja.