Mainos: Parhaat lehtitarjoukset / Kunto Plus - 2 numeroa + pilates-setti tai dieettivaaka (5,90 €)

Adressi | Allekirjoitukset (258) | Keskustelu | Tilastot

Keskustelu /Auringon otto ja pukeutuminen tasa-arvoiseksi maauimaloissa miehille ja naisille !

Asiallista keskustelua adressista Auringon otto ja pukeutuminen tasa-arvoiseksi maauimaloissa miehille ja naisille !.

Adressit.com:n ylläpito

#1 En nyt tahtois saivarrella mutta pakko on ihan

"Onko naisista tullut b-luokan kansalaisia ottaessaan aurinkoa, kun fysiologisesti ja anatomisesti sukupuolet eroavat toisistaan vain navan alapuolelta."

Sähä näytät oleva iha kirurgitasoo näissä anatomiatiedoissas :D taitaa siellä löytyä vaikka mitä eroja, kuten ny huomattavimpana eroavaisuutena ehkä maitorauhaset?

Kyl mää oon sit nii fiksu jätkä.
janne sivander (jyväskylä, 7.7.2008 19:13)

#2 OokoO

Jepjep... En mä kyllä ainakaan usko siinä mistään "sukupuolirasismista" olevan kyse. Siinä on vain se että piankos siellä on pojat mulkku kädessä nurkan takana kattelemassa kun ovat naiset sielä tissit paljaana! Noilla uima asusteilla peitetään ne osat, jotka yleisesti ottaen kiihottavat vastakkaisen sukupuolen edustajaa... Näin virallisesti sanottuna. En ees ihmettelis jos tuon adressin laatijakin olisikin mies ;D
Roope F (Pori, 10.7.2008 05:02)

''Miksi sitten miehillä on tällä hetkellä viransa puolesta tahto kieltää samanarvoisuus aurinkoa ottaessa''

Kuka mies haluaa kieltää naisten yläosattomuuden?
Anton Salminen (Helsinki, 11.7.2008 23:58)

Kyl mä ainakin kannatan tätä mutta en minä mitää hirveen rumia tai läskejä ämmiä haluu nähä tissit paljaana, niitä ei kyllä rannallekkaa sais päästää.
Iso Muna (behind you, 15.7.2008 01:15)

#5 AFNAOKF

Feminismi alkaa mennä jo typeräksi.

Rajansa kaikella.
Janis Petke (Espoo, 16.7.2008 03:24)

Vain rekisteröityneet käyttäjät voivat osallistua keskusteluun. Rekisteröidy

Rekisteröityneet käyttäjät (Rekisteröidy käyttäjäksi)
Email
Salasana

Kerro tästä sivusta muille Facebookissa