Auringon otto ja pukeutuminen tasa-arvoiseksi maauimaloissa miehille ja naisille !

Onko naisista tullut b-luokan kansalaisia ottaessaan aurinkoa, kun fysiologisesti ja anatomisesti sukupuolet eroavat toisistaan vain navan alapuolelta. Miksi sitten miehillä on tällä hetkellä viransa puolesta tahto kieltää samanarvoisuus aurinkoa ottaessa ? Vastaavastihan voisi vaatia myös miehiltä joilla on rinnat käyttää toppia aurinkoa ottaessa. Tästä asiasta jo 80-luvulla käytiin jo kiistaa, josta silloiset lautakunnan viranomaiset antoivat luvan naisille olla yläosattomissa maauimaloissa aurinkoa ottaessa, koska miehetkin ovat yläosattomissa siellä. Pitäiskö myös sitten imettäminenkin kieltää julkisilla paikoilla ? Maauimala alueet ovat kuitenkin tarkoitettu liikunta ja virkistys käyttöön, niin onko tämä virkistys sitten tarkoitettu ainoastaan miehille ? Ne ovat kuitenkin koko perheen ajanvietto paikkoja, niin ketä oikein yritetään suojella kieltämällä naisten auringon oton haluamassaa asussa ? Jos pieniä lapsia, niin miksi ne sitten ovat naisten pukuhuoneissa, pesutiloissa ja saunoissa ? Ja se joka ei halua nähdä niin olkoon katsomatta, niinkuin mekään emme katso mitään mitä emme halua nähdä. Ja ottaessamme aurinkoa mehän olemme silmät kiinni. Ja onhan parempi että olemme valvotulla alueella jossa sosiaalinen paine pitää "kuola kallet" ja ahdistelijat kurissa. Pitäisikö uimavalvojista tehdä kiertäviä "tissi-fasisteja", kun heidän tehtävänään on valvoa kuitenkin altaalla olijoita hukkumasta ? Ja yhden valvojan esittämästä väitteestä että " aidan toisella puolella, poliisi tulee ja pidättää. " on aika erikoista, kun kaupungin järjestys-säännöissäkään ei kielletä kuin siveetön käytös. Onko auringon otto muka sitä ? Kaupungin tasa-arvotoimikunnan puh-johtaja Ruth Hasan, on sanonut että "yläosattomat auringonpalvojat voivat hakeutua syrjäisemmille rannoille". Olisi mielenkiintoista tietää, että missä nämä rannat ovat, ja millä helikopterilla esim. meidät sinne viedään, kun lähirannat ja saaret ovat asutetut ?