Valokuvat pois Tallini.fi-sivustolta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Valokuvat pois Tallini.fi-sivustolta.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

17.05.2009 11:09


Saffu

#2 Hei!

16.02.2012 08:12

Ei pahalla, mutta tallini.fi sivuston luvatta kopioituja kuvia ei nykyään hyväksytä lemmikille. ja jos joku hyväksyisikin(tuskin) niin ne poistetaan melkein heti kun crewit ja ylläpito näkee luvatta kopioidun kuvan ja lisäksi siitä tulee jonkinlainen huomautus. Et voi yht' äkkiä tehdä tämmöista anumeroa tallini.fi kuvan käytöstä? O__0 Sillä, et itse varmaankaan ole pelannut tallinia kauan? itse olen vuodesta 2007 vuoteen 2012. Ja minä käytän Tijun kuvia ja jennyK. + Omia. Et sinä voi sanoa niistä kuvista, ja millaista tallinissa on mitään, sillä itse et kuitenkaan ole sitä kauaa pelannut? Jos olisit/pelaisit et itsekkään tykkäisi jos oikeat kuvat kiellettäisi kokonaan? Et voi laittaa omia kuvijasi galleriaan jne.. Joten mistä voit tietää millaista tallinissa on NYT? Tätä viestiä en kirjoittanut sillä, etteikö ideasi olisi hyvä. Onhan se mutta enään sitä ei taideta kovinkaan tarvita...? :3 Olen itsekin harkinnut tätä jokinen aika sitten mutta nyt olen tullut siihen tulokseen että ei niitä kuvia tarvitse poistaa kokonaan.. On tavallaan hyvä että kuitenkin nostit aiheen esille, nimittäin täällä voi toiset jakaa mielipiteitään :) PS. eihän se toki ole oikein, eikä hyväkään että toisten kuvia kopioitaisiin luvatta, mutta nekin asiat ovat jo hoidettavissa.
Sarkku

#3 Re: Hei!

22.02.2012 17:02

#2: Saffu - Hei!

Aivan Saffu, olet hyvinkin oikeassa. Olen aivan samaa mieltä..

Saffu

#4 Re: Re: Hei!

03.04.2012 15:08

#3: Sarkku - Re: Hei!

Ööh, no hyvä! :)

_Karkkila

#5 Voikos ihminen oikeammassa olla?

03.04.2012 15:12

Molemmat oltette oikeassa, Saffu, ja adressin kirjoittaja. Kannatan adressin ideaa. Olisi fiksua minustakin. Mutta kuitenkin valitsisin Saffun idean!! :) Tallinissapas harvoin näkyy laittomia kuvia enää. Minä joka autan Crewejä, tiedän sen. Ja onhan minulla ikääkin 18v . Joka vastaa pitkää pelikokemustani, tallini.fi Sivustolla.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

29.01.2013 16:19


tallinilainen

#7 Tallini.fi:stä

06.05.2013 14:15

Tallini.fi sivusto ajetaan alas 31.5.2013. Tällöin adressi muuttuu mitättömäksi sanomaltaan, sillä kyseistä sivustoa ei ole enää tuon päivämäärän jälkeen. Eikä sen toten kopiointiongelmaakaan siellä.
Joomoi

#8 Re: Tallini.fi:stä

10.03.2014 14:13

#7: tallinilainen - Tallini.fi:stä

hehheh, tallini sai uudet omistajat ruotsista ja kaikki on ennallaan. uusia uudistuksia yms :D vähä vanha juttu kyl :>

Ihmetyttää

#9 Aivan tyhmä adressi

13.05.2014 17:41

Tallinissa on ihan crewit, jotka kyllä tietää jos on luvaton tai ei luvaton kuva. Minun mielestäni tämä adressi on siis aivan turha.