Halla-aho PS:n johtoon!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Halla-aho PS:n johtoon!.

Seppo Lehto

#1 Morjesta esityksesi laittaa provokiilaa Persuille

11.12.2008 11:26

Morjesta esityksesi laittaa provokiilaa Persuille

Toisaalta ehdotuksesi on muuttunut jopa hupaisan provokatiiviseksi, kun käytät ylisanoja Jussi Halla-ahosta.

Sinällään ajatuksesi lienevät sellaisia, joista monet persut ja persuja äänestäneetkin saattavat olla samaa mieltä mutteivät halua sitä kirjoitetussa muodossa allekirjoittaa. Timo Soinihan on ollut lepsu maahanmuuttoasioissa ja jopa antanut lehtitietojen mmm. Aamulehti mukaan sellaista tietoa, että "tarvitsisimme muutaman kymmenentuhatta".
Talvi- ja jatkosodassa olisimme toki tarvinneet ko. määrät lisää alppijääkäreitä, mutta nyt ei ole mitään erityistä tarvetta, jollei naimalla tule joukkoomme.
Ylläoleva lausuma ei koske euripidisiä saksalaisia, angosakseja tmv:a. Saksalaiset (ei kommarit) ovat aina tervetulleita Suomeen.

Seppo Lehto
http://kavkaz.fi ja http://kavkaz.fi/ru Karjala takaisin terveisin
Antti Hilapää
Adressin tekijä

#2 Terve, Seppo

11.12.2008 17:19

Muutamat adressin sanamuodot ovat ihan tarkoituksella vähän kieli poskessa väännettyjä. Huumori ja pieni provoilu on aina paikallaan ;)

Eräillä nuorilla julleilla kun tuntuu olevan pipo näissä poliittisissa asioissa vähän turhankin kireällä, ja siinä on silloin vaara ettei veri kierrä aivoihin asti. Ikävää, että pari näistä on päässyt yhteiskunnassamme jopa varsin korkeaan asemaan.

Mutta itse asiasta, eli siitä että Soinin ja soinismin aika on ohi ja mikäli PS tahtoo oikeasti tarjota jonkinlaisen todellisen vaihtoehdon valtapuolueille, sen on muutettava linjaansa, olen ihan vakavissani.

Vieras

08.02.2015 08:43

TIMO SOINI KÄÄNTÄÄ TAKKIA EI TUNNU OLEVAN KUIN ULKOMAAN ASIOISTA KIINOSTUNUT TAITAA OLLA NIIN ETTÄ TIMON SUUNUITELMILLE OLE MITÄÄN KATETTA.TAITAA TIMO SOINIKIN KUULUA SELITTÄJIEN JOUKKOON ON SELKEÄSTI TULLUT EPÄLUOTETTAVAKSI.