Kansalaisadressi eläkeiän nostamista vastaan

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kansalaisadressi eläkeiän nostamista vastaan.


Vieras

#1

31.05.2011 13:00

Ongelmana ei ole normaalisti, terveinä eläkkeelle jäävät vaan muista syistä aikaisemmin eläkeelle joutuvat. Syytä olisi kiinnittää enemmän työskentelyolosuhteisiin - niin fyysisiin kuin henkisiin - ja poikkeuksellisesti ja rohkeasti kohdistaa paine työnantajapuoleen (jota pidellään kuin silkkihansikkain) työviihtyvyyden lisäämiseksi. -Monesti saattaisi riittää silkka työntekijäpuolen kunnioitus tasavertaisena sopimusosapuolena.

Vieras

#2

03.09.2011 15:37

Eläkeiän nosto on täysin hyödytön, koska meillä on joustava eläkeikä. Nekin jotka haluaisivat vielä jatkaa töissä potkitaan pois. Tarkoitus kai lienee että heistä saadaan ilmaistyövoimaa, joilla on kuitenkin vahva ammattitaito.

Vieras

#3

07.02.2013 13:41

miksi pitäs nostaa eläkeikää kun suomessa on 500.000 tuhatta työtöntä ja työstä vieraantunutta henkilöä ja nuoria kävelee työttömänä.päästetään kaikki halukkaat 55 vuotiaat ja sairaat eläkkeelle.

Vieras

#4

30.03.2013 09:56

Olen itse eläkeelllä,menin pitkäaika työttömyydestä,sillä ei 50v ole enää työpaikkoja Suomessa,ainakaan,ellei halua muuttaa asumaan eripaikkakunnalle.

Vieras

#5

30.03.2013 10:01

Olen 59 vutias nainen ja ollut jo pitlään pitkäaikaistyötön,ei kouluttamaton tämänikäinen saa enkä enää pysty,vaivojeni takia,hakemaan työtä.Nyt olen jo ollut n.6kk sairaslomalla,eikö olisi aika jo päästää eläkkeelle,kun lääkäritkin,niin sanovat.

Vieras

#6

09.04.2013 10:12

Älytöntä!

Vieras

#7

02.01.2014 06:29

Kyllä meidän herrat osaavat! Itse jäädän kyllä eläkkeelle jo alle 60:nä. Nuoret eivät saa ikinä töitä tällä tyylillä. Mutta oieistotahojen tarkoitus onkin, että työelämästä suoraan hautaan, niin ei tarvitse maksaa eläketttä. Mutta, tällä systeemillä saadaan eläkeyhtiöiden herroille muhkeat "hyväveli" optiot. Näin rahvasta jymäytetään!

Vieras

#8

09.01.2014 07:24

mielummin nuorille töitä kun vanhoja ja väsyneitä ihmisiä pakkotyöllistetään..nuoret vain passivoituvat jos heille ei ole töitä..vasta sitten kun kaikki nuoret on täystyöllistetty, voi muuttaa heti eläkeiän nostoa..