Kaikki Itse Valtiaat ja Uutisvuoto jaksot DVD boxeihin + Itse Valtiaiden jatkaminen eli takaisin tel

Ahti Hietanen
Vantaa

13.12.2009 12:11

"Itse Valtiaat lopetettiin, kiitos Kokoomuksen"

Miten niin kiitos Kokoomuksen? Tietääkseni he itse päättivät lopettaa sarjan.

Itse valtiaat oli hyvä sarja ja itse yritin vastustaa sarjan lopettamista, mutta ilmeisesti lopettamisen vastustajia ei ollut riittävästi. Jokainen sarja taitaa ikävä kyllä loppua joskua. Kokoomuksella ei ole tähän asiaan ollut osaa eikä arpaa. Huomauttaisin, että esim. YLEn pääjohtaja Mikael Jungner on demari, joten jos jollakin puolueella on valtaa vaikuttaa siihen, mikä ohjelma lopetetaan ja mikä ei, niin se on SDP.

Voisin allekirjoittaa tämän, jos tässä ei annettaisi väärää tietoa Kokoomuksesta. Mutta koska niin tehdään, niin en allekirjoita.
ihan vaan btw, vierailija

#2 Ihan vaan btw, vierailija

22.11.2012 00:08

mmh, tietääkseni lopettamispäätös lähti kokoomuspoliitikko Ville Itälän ja kokoomusnuorten aktiivisesta toiminnasta Itse Valtiaiden alasajamiseksi. Lopulta vastustus tältä poliittiselta taholta nousi liian suureksi ja lopettamispäätös tuli eteen.
Itsevaltiaat takas!!

#3 Oli miten oli...

21.06.2013 19:22

Saisivat tuoda jaksot takaisin. Youtubesta on melkein jokaikinen vedetty alas, kiitos ylen ja sit ne eivät voi laittaa niitä yleareenaan.

Vieras

13.04.2015 17:16

En välitä sarjasta, mutta olis mukava jos toiveesi toteutuisi.

Jotain saman kaltaista löytyy ruudusta aina.
ja iltalypsy

#5 Re: Oli miten oli...

16.04.2015 13:08

#3: Itsevaltiaat takas!! - Oli miten oli...

Niin minunkin mielestä. Kolmantena ruutuun voisi palata Iltalypsy.

Vieras

28.01.2016 15:06

Oon itekki kiinnostunut politiikkast, löysin itse valtiaat youtubest ja mielenkiinto heräs