Vaadimme lisää monikulttuurisuutta Astrid Thorsin asuinalueelle

Juha Leppänen

#26 Islam valloittaa

29.04.2010 23:29

Alain Chiaroni on Suomalaisempi kun monet syntyperäiset suomalaiset, täällä monikulttuurin luvatussa maassa ei haluta nähdä sitä tosiasiaa mitä islam tuo tullessaan "me valloitamme kohduillamme" periatteella. Alain Chiaroni on oikeassa siinä että Ranska ja moni muu euroopan maa on nykyään todella hätää kärsimässä noiden islamistien kanssa, melkein on jo islamilainen maa. Haluammeko todella että suomesta tulee islamilainen maa? Jos emme niin rajat kiinni äkkiä muslimeilta ja astrid thors ja muut vahinkoa aiheuttavat henkilöt on karkotettava somaliaan välittömästi!
Mohamed Ibrahim

#27 OMG

06.08.2010 12:13

hei jees jatkat... haluaan takaisi suomee ku joudui pois kun hakkasin jonku homo .......... :D

Spudro Spädre

#28 EBIN

06.08.2010 12:18

Ebin

nano

#29 Mikäs siinä.

06.08.2010 12:57

Suomi maksaa.
Noh työ peräisestä muutosta sen verran pitää sanoa että kuinkahan moni insinööriksi opiskellut maahanmuuttaja jää töihin suomeen?

Suomi maksaa näille järkeville ihmisille koko elämän koulutuksen. Heidän kotimaassa koulutus on kallista.
Joten hyvä vaihtoehto on opiskella ilmaiseksi suomessa jonka jälkeen he hakevat töitä todennäköisesti toisesta maasta.

Islamin uskontoa tulkitaan monin tavoin.
Vaarallisimpia henkilöitä ovat nämä ääri-islamististit joista tulemme varmasti kuulemaan tulevaisuudessa erittäin paljon... Ei hyvässä.

Uskon että ääri-islamin "aate" tulee tappamaan enemmän ihmisiä tulevaisuudessa kuin kommunismi tai natsismi.