Huumeiden Piilomainonta! - Kiellettävä"-Kannabis Adressi Suljettava

#51 Re: TERVE VILLE

04.07.2012 02:19

#23: Heikki Suomalainen - TERVE VILLE

Mihin sinun vastauksesi perustuu? Ovatko ne sinun henkilökohtaisia tutkimuksia vai jostain luettuja mihin itse sokeasti uskot mutta et voi varmistaa niiden totuutta? Uskotko kaikkeen mitä luet? Oletko ollut Etelänavalla ja TIEDÄT että se on olemassa vai USKOTKO Etelänavan olemassa-oloon vain siitä syystä koska olet lukenut siitä jostain? Tieto ja Uskomus eivät ole sama asia ellei sinulla ole henkilökohtaisia kokemuksia ja jos on miten voit olla varma että niiden henkilökohtaisten kokemusten mahdolliset syyt johtuvat Kannabiksesta ja eivät jostain muusta, esimerkiksi kaveripiireistä+kodista+lapsuudesta+ yhteiskunnasta+kemikaaleista joka sitten laitetaan kannabiksen käytön syyksi koska mitään muuta syytä ei suostuta näkemään koska yhteiskunnan  " sallitut " asiat ovat meille opetettuja ja hyväksi iskostettuja asioita vaukkei ne eivät sitä ole, internettiä lukuunottamatta. Sitä ei vielä suomessa sensuroida ja se saattaa olla ihmiskunnan pelastus joskus. Media syöttää meille juuri sitä tietoa mitä meille halutaan syöttää joka ei välttämättä ole totuus.

Kruisaaja

#52 Re: Yleinen mielipide

03.12.2012 01:23

#6: Ville Honkala - Yleinen mielipide

Komppaan koko tekstin! Kyllä löytyi järkeä puhuva kaveri. Thumbs up for ya!

Syöpälääke nro 1

#53 Onpas ahdasmielinen ja tietämätön kannanotto

07.04.2013 13:52

Oikein kovastikin olet mielesi pahoittanut siitä että toiset valistuneemmat ovat vaatimassa terveellisintä yrttiä mitä maa päällään kantaa lailliseksi -kun sitä ei olisi koskaan pitänyt kieltääkään.

Kannabiksen kieltolaki on rikos ihmisyyttä vastaan, niin kovia on siitä saatavat terveyshyödyt.
jp

#54 joo

06.12.2013 18:58

Ville Honkala puhuu asiaa! hyvä vertaus oli tossa 1. sivulla kannabiksen laittomuus ja lääkkeet mitä luetteli, miksipä ihminen sais kokeilla kasvia jolla on monelle parantavia vaikutuksia esim masennukseen, ahistukseen ja yleiseen hyvinvointiin ku voidaan lyyä heti kerralla neuroleptit ja ssri lääkkeet jotka on melko aivomyrkkyjä, joita perusjamppa ei voi valmistaa, mut kannabiksen kasvatus ei kovin haastavaa oo. valtiohan siinä tappiolle jäis kun porukka hoksaa että luonnontuotteella on paremmat vaikutukset kun noilla lääkkeillä, ja ihan vitusti vähemmän haittavaikutuksia.

huumeet dekriminalisointiin, se ei kuulu valtiolle mitä minä käytän. vois laittaa notkuvaihteen päälle, vai onko siitäkin veronmaksajat joutunu pulittaan pitkän pennin!!!111 :DDDD fuck valtion tekemällä tehdyt ihmisen normit!

ps. heikki suomalainen, oot vähä turhan kujalla
Savolainen Seniori

#55 Re: MUISTA AINEISTA JOIHIN KANNATTAJAT MIELELLÄÄN RINNASTAVAT HUUMETTAAN

15.01.2014 04:42

#1: Heikki Suomalainen - MUISTA AINEISTA JOIHIN KANNATTAJAT MIELELLÄÄN RINNASTAVAT HUUMETTAAN

Höpöhöpö.

Kaikki kannabiksesta liikkuneet negatiiviset väittämät ovat arvokonservatiivien propagandaa.
Jos jaksaisitte ottaa asioista selvää ennen kuin vauhkoaisitte, niin tajuaisitte sen itsekin...

Kannabis on terveellistä, niin terveellistä (erityisesti syötynä) että se pitäisi ottaa mukaan ruokaympyrään! Ja pakottaa kaikki syömään sitä vauvasta vaariin.
Poltto sen sijaan on useimmiten viihdekäyttöä, vaikka myös polttamisella saavutetaan joitain terveyshyötyjä.
Vähäinenkin kannabiksen sekoittaminen tupakkaan vähentää tupakan haittoja.

Erityisesti suosittelen tutustumaan aiheeseen katsomalla dokumentteja ja lukemalla lääketieteen julkaisuja jos sairastat mitä tahansa syöpää, oli se kuinka pitkällä tahansa.
Syötynä nautitun kannabisöljyn tiedetään parantaneen terminaalivaiheen syöpäpotilaita, eli ihmisiä jotka virallinen koululääketiede on jo lähettänyt kotiin kuolemaan.

Senkö takia kannabis on teille niin paha asia ja punainen vaate että sillä on miellyttäviä sivuvaikutuksia?
Pitääkö lääkkeiden olla oikeasti kalliita ja vaarallisia (kuten kemoterapia) että sinunkin kaltaisesi ihmiset voivat sen hyväksyä?

Kannabiksen kieltolaki on rikos ihmisyyttä vastaan ja suurinta osaa maapallon väestöstä koskeva kansanmurha, kriminalisoimalla sen tuomitsette lukemattomat syöpää sairastavat kuolemaan -erityisesti ne köyhät joilla ei ole varaa kalliisiin hoitoihin.

Kannabis olisi hoitona paitsi tehokkaampi, niin lähes ilmainen jos kaikkien annettaisiin kasvattaa omansa.
IMHO, nyt pitäisikin päivittää se vanha laki joka velvoitti joskus ammoin kaikki kasvattamaan humalaa.
Se vain pitäisi korvata nyt hampulla.

Kakkapieru

#56 heh heh

11.02.2014 12:47

Voi että kaikki pössyttelijät täällä puolustelemassa... voi että<3. Allekirjotan tän mielelläni :D...