Ravintolatupakoinnin puolesta!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Ravintolatupakoinnin puolesta!.

Päivi Paananen

23.10.2006 16:58

Mielestäni on kummallista että ihmiset ovat niin itsekkäitä että eivät välitä tupakoimattomien joutumista passiivisiksi tupakoijiksi niiden vuoksi jotka haluavat ravintoloissa käryttää.

Onhan selvää että jos lähtee viettämään iltaa ystävien kanssa niin tupakoimaton JOUTUU menemään tupakoivien paikkaan sillä valitettavasti kovin monet valistuksesta huolimatta vieläkin tupakoivat.
Lauri -

02.11.2006 23:42

Tupakan osto, myynti, käyttö ja hallussapito tulisi kriminalisoida.

En allekirjoita.
Arto Määttä
Kajaani

14.11.2006 08:34

Se on selvä että mikäli tupakoitsijat joutuvat ulos tupruttelemaan ravintolan valvotuista olosuhteista, lisääntyy väkivalta ja pahoinpitelyt kaduilla merkittävästi! Lisäksi ellei ravintolassa ole erillistä uloskäyntiä sauhuttelijoille,tuottaa ongelmia pääsylippujen valvonta.
kai haavisto
helsinki

05.03.2007 11:21

Sosiaalityöntekijä vaarantaa ihmisten perusoikeudet. Useat sadat epätoivoiset ihmiset tekevät itsemurhan kun ovat joutuneet näiden uhreiksi.

Eli samaan aikaan kun sosiaali- ja terveysministeriö taistelee passiivista tupakointia vastaan se omilla toimillaan tappaa enemmän ja julmemmin.

Passiivinen tupakointi on teoriaa. Se voidaan olettaa tilastojen avulla. Mutta yhtä vaarallisia on esimerkiksi savu. Viime kesänä venäjän metsäpalot oli terveydelle suurempi uhka kuin pasiivinen tupakointi ravintolassa.

Kyse on työterveyslain väärin käyttö. Työntekijän terveys on vaarassa monella muulla alalla, mutta kansaa hämätään tupakoinnin vastustamisella.

Hölmöjen hommaa koko tupakointi kielto.

Kyse on nautintoaineesta jota nautitaan kun siihen on tarve. Kun tupakasta saa hyvää oloa ja se laukaisee stressiä sen riski ja hyöty on jokaisen omassa harkinnassa.

Mutta sosialistien taistelu tupakkateollisuutta vastaan alkoi 1960 luvulla idealistisena taisteluna... ja kukaan ei ole vain uskaltanut sanoa että lopettakaa jo...

Lopettakaa Jo, ja antakaa ihmisten päättää omasta elämästään ihan itse.

Ne jotka tupakoivat voivat jatkaa ja ne jotka haluavat välttää savuja istukoon savuttomissa ravintoloissa... jokainen voi valita itse.

Ei mitään sosiaali tanttojen typeryyksiä asiaan tarvitse sekoittaa.

Suvi Antila
Kurikka

#5 ......

11.08.2008 19:17

Arto määtän kommenttiin kommentoiden: Meinaatko, että tupakoijat on niin sekopäitä että ilman ravintolan "valvontaa" käyvätulkona tupakoidessaan toistensa kimppuun? Tämän mielisiä luulisi aikuisissa olevan aika vähän... Ja ne jotka itsensä sairastuttavat tupakalla, ei niiden tarvitse vaarantaa meidänki elämäämme jotka pidämme huolta itsestämme ja keuhkoistamme. siksi täytyy ehdottomasti olla joko erillinen tila tupakoinnille tai kieltää se sisätiloissa kokonaan.
KYRPÄ

#6 <<<卐>>>

09.07.2020 14:25

*HALUUTTEKOS KUULLA UUDESTA JUOM,ASTA NIMITTÄIN ''VISKERÖ'' KUTEN LONKERO MUTTA RAAKA AINEET KIVENNÄIS VESI + 1 SITRUUNA MEHUSTETTUNA SINNE JA 1 SHOTTI VISKIÄ NIIN SAADAAN SE 5% VOLTTIA TAI 4.8% JOS HALUTAAN LASTEN JUOMA :)3

''VISKERÖ''

JA VISKERÖN RAAKA AINE ON TIETENKIN SKOTTILAINEN WANHA JA KAUAN KYPSYTETTY TAMMI TYNNYRI JUOMA WHISKY ELI VISKI

VISK KU HALUUT JOTAIN KIVAA

KYRPÄ

#7 TUPAKKI MIEHENÄ KANNATAN ITEKI TÄTÄ TUPAKOINNIN RAVINTOLASSA SALLIVAA JA SUVAITSEVAA ALOTETTA

09.07.2020 14:30

X

TUPAKOINTI PANKISSA JA RAVINTOLASSA JA BAAREISSA JA STRIPPI BAARISSA JA BORDELLISSA

TULEE LAILLISTAA !

TUPAKOIN ITEKI JOSKUS KANNABISTA TOSIN MUTTA SE ON SAMA ASIA !

'()' ____ _S