Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Lue Sanaa niin et luule!

/ #527 Re: Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

20.03.2013 19:02

#14: Kirin - Etsitte Raamatusta selitykset omille ennakkoluuloillenne

Kyllä Raamatussa selkeästi sanotaan mikä on väärin, siellä ei ole homo tai lesbo sanaa, mutta seuraavista  kohdista voi lukea ja todeta, mikä ei ole Jumalan tahdon mukaista!

1. Kor. 6:9.   Ettekö tiedä, että vääryydentekijät eivät saa omakseen Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö! Jumalan valtakunnan perillisiä eivät ole siveettömyyden harjoittajat eivätkä epäjumalien palvelijat, eivät avionrikkojat, eivät miesten kanssa makaavat miehet,  10. eivät varkaat eivätkä ahneet, eivät juomarit, pilkkaajat eivätkä riistäjät.

!. Tim. 1:10  9. Eihän lakia ole säädetty kunnon ihmisten takia, vaan lain ja järjestyksen rikkojien, jumalattomien ja syntisten, rienaajien ja pyhänhäpäisijöiden, isän- ja äidinmurhaajien, tappajien,
10. siveettömien, miesten kanssa makaavien miesten, ihmisten sieppaajien, valehtelijoiden, valapattojen ja ylipäänsä kaikkien sellaisten takia, jotka toimivat vastoin tervettä oppia.