Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

elli

/ #1099 Re:

22.03.2013 09:21

#1085: - Avioliitto on vain ja ainoastaan Jumalan Sanan mukaisesti naisen ja miehen välinen rakkausliitto. Eheä ja edelleen toisia rakastava lapsi kasvaa em. suhteen seurauksena.

Entäpä kun mun äiti ja isä erosivat minun ollessa 7 vuotias? Eipä hirveän eheä lapsuus ollut, mutta silti minusta kasvoi täyspäinen ja rakastava ihmisyksilö. Ja vieläpä pelkästään isän kasvattamana. Ei pelkästää täydellisellä "normiheteroavioliitolla" saada aikaan fiksuja kansalaisia, niitä kasvaa monella eri tavalla.

Eikä tällä adressilla joka kiertää netissä homoliittojen puolesta, koiteta saada kirkollista vihkimystä homoille/lesboille. Vaan samanlainen asema lain edessä kuin heteropareille. Kirkko saa edelleen päättää kenet vihkii avioliittoon.

Mitä se on teiltä pois, jos toisiaan rakastavat ihmiset voivat periä toisensa ja saavat ottaa saman sukunimen? Suomessakin on ollut jo kauan homojen, lesbojen, yksinhuoltajien kasvattamia lapsia, eivätkä lapset ole siitä kärsineet.