Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

vieras

/ #5002 Etsikää joku myy ryhmä kiusattavaksenne!!

31.03.2013 10:39

Suomen laki ja kristinuskon opit ovat kaksi aivan eri asiaa. Älkäämme sekoittako niitä.
Homoille yritetään saada tasa-arvoisia laillisia oikeuksia, ei kirkkohäitä.
Oikeasti hei, tätä homojen syrjintää puolustellaan kokoajan uskonnolla, mutta nykypäivänä maan lakeja ei vain voi kirjoittaa yhden uskontokunnan uskomusten mukaan. Sanoisivat enemmin suoraan olevansa ahdasmielisiä ja ihan vain puhdasta kiusaa tehdäkseen eivät halua antaa ihmisten olla ja elää rauhassa. En oikein edes ymmärrä, mikä näitä ihmisiä pelottaa homoissa? Se ei ole mikään lavantauti, joka leviää ja tappaa kaikki. Jos naapurissasi asuu homoja, se ei pilaa omaa avioliittoasi. Tai jos pilaa, se tuskin johtuu pohjimmiltaan niistä homoista. Ja jos siihen uskontoon halutaan aina vedota, niin miksei nämä uskovaiset ole sitten vetämässä avio-oikeuksia ateisteilta tai muiden uskontojen harrastajilta? Eikö jumalattoman tai "väärää jumalaa" kumartavan pitäisi olla isompi paha?
Kuulostaa aivan älyttömältä, että vedoten johonkin uskontoon, jota koetetaan myös ylistää hyväksi ja rakastavaksi, voidaan vainota jotain ihmisryhmää.
Pitäkää kirkkonne ja uskontonne. Se on ihan ok. Jokaisella on oikeus tunnustaa haluamaansa uskoa. Mutta antakaa nyt oikeasti homojen, jotka eivät kuulu pieneen piiriinne mitenkään, olla rauhassa. Homoille haetaan avioliittostatusta lain edessä, ei jumalan edessä.