Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

minä vain

/ #5025 Re: Re: Re: Re: Re: Etsikää joku myy ryhmä kiusattavaksenne!!

31.03.2013 12:45

#5022: Nainen on alamainen - Re: Re: Re: Re: Etsikää joku myy ryhmä kiusattavaksenne!!

Olen nainen ja mielelläni miehelle alamainen, JOS hän tottelee Jumalaa. Mutta jollei, niin kuka silloin on Pää ?

Tietenkin Jeesus, joka muutenkin on Pää kaikille uudestisyntyneille. Eikä kumpikaan meistä tee pahaa toisilleen, koska uskomme Jeesukseen. Hänen armossaan on kyllin ja Hänen ohjeissaan on hyvä elää. Kukapa muu sen meistä tekisi. Ei kukaan. Siksi Hän onkin Ensimmäinen ja Viimeinen kuten Raamattukin todistaa, opettaen oikein elämään.

- - -

Naista ei luotu miehen uhriksi, vaan nainen tehtiin miehen kylkiluusta, joten tasa-arvoisia ollaan. Kummallakin oma tehtävänsä. Miehellä erilainen, vähän laajempi alue - ja naisella oma alueensa. Eikä siinä ole mitään ristiriitaa. Molemmat täydentävät toisiaan. Mutta onhan mieskin alamainen. Kenelle? - Tietenkin Jeesukselle, jotta kykenisi rakastamaan vaimoaan oikein.

Nainen tykästyy miehekkääseen, rehelliseen mieheen, tahtoen häntä mielellään palvella ja miellyttää. Mutta luuserit ja keplottelijat ovat asia erikseen, joihin ei katsota. He ovat polkeneet oman miehisyytensä ojaan, enkä sellaista toivo kenellekään.