Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #6056 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HESARI TÄNÄÄN

03.04.2013 23:51

#6011: ei tälle adressille! - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HESARI TÄNÄÄN

Eiköhän se ole toisinpäin eli: politiikkaa ei tartteis olla olemassakaan, koska siinä liian monet asiat sotii keskenään eikä kukaan oikeasti luota heihin. Lapsena kuulin politiikasta niin paljon, että koko sana alkoi oksettaa. Nykymaailmassa sitä vielä on sekalaisin merkein. Onneksi ei kauan.

Jos takerrut yhteen kohtaan Raamatussa, lukisitko vähän enemmän, koska ei palapelikään tule sillä rakennetuksi, että jää yhteen kohtaan tuijottamaan. Sehän pitää saada valmiiksi tai jättää kokonaan. Mutta turha sieltä yhtä palaa ottaa ylös ja huutaa torvet soiden huomaamatta muita palasia ollenkaan. Mikä kokonaisuus se silloin on ?

*****

Syyllisyyttä voi tuntea ilman uskontoakin, koska Jumala on kaikille omatunnon antanut. Jos se on terve ja syyttää tai kehottaa oikein, uskon sen Jumalan ääneksi. Mutta sen voi myös tukahduttaa, jolloin paatuu eikä enää Jumala puhu.

Väärä syyttäjä on paholainen, Jumalan vastakohta.