Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #6149 Re: Re: Re: Oikealla asialla :)

04.04.2013 11:40

#6121: - Re: Re: Oikealla asialla :)

Vai asiaan torjuvasti suhtautuvan tulisi aloittaa sitä ponnekkaasti ajavan asian agitointi?

Onneksi kommenttisi ei mene täysin haaskuuseen: kerrothan siinä suoraselkäisesti ottavasi raamatullisen kannan avioeroon ja kannattavasi siten myös suureen enemmistöön osuvaa lainsäädäntöreformia. Avioero on ehdottomasti kiellettävä sellaisilta pareilta, jotka eivät täytä Raamatussa asetettuja erokriteereitä. Uudelleennaineet henkilöt on julkisesti julistettava jumalattomiksi huorintekijöiksi, joiden iljettävä perhe-elämä on Jumalalle kauhistus.

Tällaisella luonnollisella ja raamatullisella lainsäädännöllä puolustetaan ryhdikkäästi kristillistä arvomaailmaa ja sen sanelemia reunaehtoja. Näin toimimalla ei myöskään tule määrittyneeksi kaksinaismoralistiksi esimerkiksi homoseksuaalien oikeuksia polkiessaan.

Avioeroaddresin lisäksi kristillinen arvomaailma huutaa omaa addressiaan myös raamatulliselle raiskausteon hyvitykselle: perustakaa nyt äkkiä vetoomus sen ajamiseksi, että raiskauksen voi sovittaa menemällä naimisiin raiskauksen uhrin kanssa. Nämä menettelyt on teidän jumalanne hyväksynyt ja kirjoituttanut pyhiin teksteihinne.