Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #8548 Re: Jumala ei ole sanaansa vastaan

10.04.2013 08:56

#13: Joh 17:17 - Jumala ei ole sanaansa vastaan

Kukas niitä homoja sitten synnyttää  ja miksi? Ihan tarkoituksellako niitä tulee vai tarkoittamattomuutta? Ja kun niitä homoja nyt sitten kumminkin on, niin oisko siinä joku opetuksen/oppimisen paikka ja kenelle. Ja mitä oppimista? Kenties suvaitsevaisuutta tai ymmärryksen kasvua siitä että kaikkea ei voi ymmärtää, mutta asian kanssa voi tulla toimeen tai antaa olla. Ja jos asian kanssa ei tule toimeen tai pitää sitä pahana, suorastaan kamalana, niin onko ainoa vastaus: siksi kun jumala on tarkoittanut liiton vain miehen ja naisen väliseksi? Mistä senkin tarkalleen tietää mitä se on tarkoittanut. Onko se kirjoitettu niin todeksi ettei mitään muuta totuutta tai selitystä voi olla.  Vai onko jumala mukamas paikoillaan polkeva joka ei ymmärrä ihmiskunnan kehitystä. Ajatteliko jumala kenties että me aina olemme sukupolvesta toiseen samanlaisia? Uskomme mitä joku on kirjoittanut, silloin kun ei ole ollut tietoa ja ymmärrystä mitä kaikkea kehitys tuo tullessaan, Jopa uskallusta olla sitä mitä tuntee, kokee ja rakastaa! Te tosi uskovaiset jotka niin mielellään sinne raamatun taakse piiloutuvat ja kertovat täysin totena mitä jumala on aivan tarkalleen tarkoittanut kirjoituksissaan. Teille taitaisi olla käyttöä Pohjois Koreassa, siellä kun taitaa olla maa täynnä ihmisiä jotka uskovat mitä yksi ihminen sanoo ja ajattelee. Muut ovat vääräuskoisia ja syntisiä.