Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Imatran Inkeri

/ #50 Aivolisäkeperäinen vajaatoiminta

28.05.2013 12:51

Vuosi sitten, olin siinä tilassa että olin valmis tekemään itsarin kun mistä ei saanut apua! Terveyskeskuslääkärit olisivat antaneet koura kaupalla masennuslääkkeitä, sanottiin ettei sulla mikään ole, arvot on viitteissä, sie kuvittelet oireet, syöt salaa, ei sukurasitus lisää sun kilpirauhasen vajatominta riskiä jne... Katselin erilaisia oirelistoja, ja kappas, miten kilpirauhasenvajaatoiminta kuulostaa niin tutulle... Syvennyin lisää, lisää ja lisää... Nyt tiesin mitä lähden tutkimaan ja pyytään selvityksiä. Tavalliset terveyskeskuslääkärit, niillä voi suoraan sanottuna pitää ammattitaidottomina, yksityiset, joo ei... Sisätautilääkärit ei tunne aivolisäkeperäistä vajaatoimintaa, ei sellaista ole! Sitten pelastukseni kymmenen eri lääkärin jälkeen ihana nainen joka pelasti elämäni määräämällä kokeeksi thyroxiinia, hänen ansiostaan en ole itsaria tehnyt, hän kuunteli ja tutki. Kiitos että sait minut takaisin tähän maailmaan! Arvot oli vuosi sitten Tsh 0,60 t4v 12 ja t3v 4,9