Kotihoidon tuen jakaminen perheiden päätettäväksi


Vieras

/ #120 Järjetöntä touhua...

31.08.2013 15:48

Muistakaas sitten kaikki tännekin kommentoineet että ketä ootte äänestäny.
Tätä hommaa ei ole ihan loppuun asti mietitty. Itse olen ollut töissä päiväkodissa ja nähtyäni sitä touhua, olen todella tyytyväinen että itse en ole joutunut olemaan päiväkodissa! Kohta kahden lapsen äitinä en todellakaan haluaisi viedä myöskään omia lapsiani päiväkotiin hoitoon. Meillä myös mies on parempi palkkaisempi eikä hänellä ole käytännössä mahdollisuutta jäädä kotiin. Jos jäisi, putoaisi tulomme niin pieniksi ettei edes vuokraan olisi varaa. Itse käytännössä jäisin työttömäksi. Miehellä myös semmoinen työ että jäisi aika pahasti jälkeen kehityksestä jos olisi vaikka vuoden pois.
Tässähän varmaan on takana taas että saataisiin lisää ihmisiä töihin kun Katainenkin jatkuvasti vaan on luovinaan työpaikkoja. Vaan missäköhän ne työpaikat käytännössä on, työttömät äidithän onkin varmaan tosi taloudellista ja luo säästöjä? Ja sekin ilmeisesti luo säästöjä kun jo valmiiksi pullistelevat (homeiset) päiväkodit joutuisivat ottamaan lisää lapsia hoitoon ja varmaan ei kyllä hoitajia heruis yhtään lisää...???