Adressi Israelin tueksi!

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

/ #2051 Oikaisu:

03.04.2014 19:20

Oikaisu:

Keskisuomalainen uutisoi virheellisesti:
”Hän myös muistutti lukijoita, ettei ole juutalainen itse.”

En kuulu juutalaiseen seurakuntaan, eikä minua ole ulkonaisesti ympärileikattu, vaan olen sisällisesti juutalainen eli Jumalan Henki on ympärileikannut sydämeni uskoon Jeesukseen Messiaana! Usko Sinäkin! : ))

Roomalaiskirje:
2:25 Ympärileikkaus kyllä on hyödyllinen, jos sinä lakia noudatat; mutta jos olet lainrikkoja, niin sinun ympärileikkauksesi on tullut ympärileikkaamattomuudeksi.
2:26 Jos siis ympärileikkaamaton noudattaa lain säädöksiä, eikö hänen ympärileikkaamattomuutensa ole luettava ympärileikkaukseksi?
2:27 Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.
2:28 Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;
2:29 vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.

Roskauutisointia Vastarintaliikkeestä
http://www.patriootti.com/roskauutisointia-vastarintaliikkeesta/#comment-31441

Keskisuomalainen-lehti uskalsi ottaa rohkeamman linjan sunnuntaina 25.8. julkaisemassaan uutisessa. Jyväskyläläinen kaupunginvaltuutettu Juhani Starczewski oli saanut Hitler-aiheisen tekstiviestin tuntemattomasta puhelinnumerosta. ”Huolestunut” Starczewski kertoi Keskisuomalaiselle olevansa järjestämässä holokaustinäyttelyä Jyväskylän kaupunginkirjastolle. Jyväskylän Suomi-Israel-yhdistyksen puheenjohtajana toiminut Starczewski pohti uutisessa, järjestääkö Vastarintaliike tapahtumaan ”attentaatin”. Hän myös muistutti lukijoita, ettei ole juutalainen itse.

Kommentoi adressia




Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…