Adressi Israelin tueksi!

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

/ #2067 Elämme erikoista aikaa!

04.05.2014 19:34

Elämme erikoista aikaa!

Nyt on laitonta laulaa esimerkiksi koulujen juhlissa Jo joutui armas aika-virren 3-5 säkeistöt! Kaksi ensimmäistä säkeistöä voidaan laulaa kansallisen kulttuurin takia. Henkilökohtaisesti uskon, että Jumalan sormi on puuttunut asioiden kulkuun ja saamme nyt kansakuntana sen Barabbaamme, jota ollaan nyt pitkään ja hartaasti huudettu vapaaksi. Suomi saa nyt sen mitä on pyytänyt ja sen on mielestäni erittäin ikävä ja vakava asia! Henkilökohtaisesti olen sitoutunut Jeesukseen ja Jumalan Sanaan, vaikka se ei enää kansakunnallemme kelpaakaan vaan se haluaa elää Barabbaidensa kanssa, jotka se on huutanut vapaiksi! Uskon, että Kaikkivaltias nyt estää laulamasta sellaista, joka ei ole totta kansamme kohdalla - > Myös eikö Herran kansa Luojaansa kiittäisi!!

Kun lukee Jeremia 23 luvun niin ymmärrämme, mitä on tulossa. Olemme jo nykyisiä säätiloja ihmetelleet ja jatkossa saamme ihmetellä niitä vielä enemmän!

Kaikesta huolimatta Soi kunniaksi Luojan:
Hän säät ja ilmat säätää
ja aallot tainnuttaa
ja hyisen hallan häätää
ja viljan vartuttaa.
Hän onneen meidät ohjaa,
myös aikaan vaikeaan.
Sen rakkauden pohjaa
ken pystyy koskaan tutkimaan?

Jesaja:
31:2 Mutta myös hän on viisas, ja hän tuottaa onnettomuuden; hän ei peruuta sanojansa, vaan nousee pahantekijäin sukua vastaan ja väärintekijäin apuuntuloa vastaan.
45:7 minä, joka teen valkeuden ja luon pimeyden, joka tuotan onnen ja luon onnettomuuden; minä, Herra, teen kaiken tämän.

586. Jo joutui armas aika Israel Kolmodin 1697 Ruotsissa 1697
1. Jo joutui armas aika ja suvi suloinen. Kauniisti joka paikkaa koristaa kukkanen.
Nyt siunaustaan suopi taas lämpö auringon, se luonnon uudeks luopi, sen kutsuu elohon.
2. Taas niityt vihannoivat ja laiho laaksossa. Puut metsän huminoivat taas lehtiverhossa.
Se meille muistuttaapi hyvyyttäs, Jumala, ihmeitäs julistaapi se vuosi vuodelta.
3. Taas linnut laulujansa visertää kauniisti. Myös eikö Herran kansa Luojaansa kiittäisi!
Mun sieluni, sä liitä myös äänes kuorohon ja armon Herraa kiitä, kun laupias Hän on.
4. Oi Jeesus Kristus jalo ja kirkas paisteemme, Sä sydäntemme valo, ain asu luonamme.
Sun rakkautes liekki sytytä rintaamme, luo meihin uusi mieli, pois poista murheemme.
5. Maan, meren anna kantaa runsaasti lahjojas, tarpeemme meille antaa Sun siunauksestas.
Suo suloisuutta maistaa myös sielun sanassas, ain armos sille paistaa, niin on se autuas.

Kommentoi adressia