Vetoomus: NATO, isäntämaasopimus ja Suomen laki

haha haha

/ #99 Meillä muilla ei ole hätäpäivää

01.09.2014 18:25

Tavallisen kansalaisen ei siis kannata murehtia jos Venäjä nyt valtaa kostoksi Suomen, veroprosentti pienenee olemattomaksi,. Kokoomuksen fantastiset 100 miljoonaan kasvaneita velkoja ei tarvitse maksaa lännen pankkiiripirulaisille ja saamme valtavat sisämarkkinat ja vihdoinkin maan joka tajuaa maanpuolustuksen tärkeyden.

Sitähän nämä kokoomus/ demari hallitukset eivät ole vuosikymmeniin ymmärtäneet. Kannattaa varmaan kokoomuksen ja rkp:n kannattajien piilottaa jäsenkirjansa, ettei siperian juna yllätä. ( Kykyjohtajat siirtyvät tietenkin EU:N ja Naton huippuvirkoihin, mutta teillä muilla ei sitä mahdollisuutta olekaan, jotka vingutte Natoa jatkuvasti joka helskutin IL jutun perskärpäsinä)

Ei katsokaa ole mitenkää varmaa että me kansalaiset viitsimme puolustaa teitä kyky ihmisiä ja parempaa porukkaa, joiden vuoksi lapsemme joutuvat pakosta lukemaan pikkuruista vielä surkeammin puolustettua valtiokieltä. ( sellaiset valtiot kun on historiassa aina tuhottu ja kansa hävitetty ) Eikä ihminen ole vielä muuttunut juurikaan viime maailmansodasta.