Vetoomus: NATO, isäntämaasopimus ja Suomen laki

/ #118 Hyvin sitä viljellään

02.09.2014 18:29

#116: Kekkonen - Re: Re: Sanoo tosi tyhmä

Luepa tämän päivän IS ja näe kuinka sitä istutetaan oikein olan takaa. Luetellaan alkuun heti muutama Venäjän sota, ja kaksi niistä kolmesta oli puolustuksellisia iskuja, niillä perustellaan suurta uhkaa. Suurvallaksi Venäjä ja Kiina ovat harvoin olleet muiluttamassa pienempiään. USA taas tekee sitä ihan työkseen kaikilla mantereilla avoimesti ja salaa, mutta siitähän ei sanomatalot tai lännen mediamme puhu eikä pukahda.

Miltä kuulostaa 74 eri sotaa vuonna 2013 ala USA? Jippii saamme olla pian niissä mukana vielä enemmän, niissähän ei siviileille koidu mitään kärsimyksiä, ei edes rypälepommeista joita kylvetään lentokoneista tai köyhdytetystä uraanista joka säteilee vuosisatoja maaperässä. ( näistäkään ei uutisoida, tai tekaistusta Irakin joukkotuhoaseista ) Natoon joo heti vaan USA:n kaksipuolue demokratiaa viemään. Suomea on hallinnut aina joka hallituksesa RKP, koska he tajuavat äänestää, siksi luemme heidän turhaa kieltää ja meihin on istutettu viha, joka meidät tuhoaa. Pienen maan suurin viisaus on puolueettomuus, jonka päälle on nyt pissitty olan takaa.