Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

vihainen

/ #182 Miten kukaan kehtaa.

01.06.2015 20:32

Koko idea että mene perusturvasta, eli kaupungeilta hakemaan eläntosi, kun vastuu eläkeläisten toimeentulosta pitäisi olla SIVISTYS valtiossa valtiolla.

Entäs kun kaupungit alkavat olla miinuksella?  Ja kun hehkutetaan, eläkeläinen voi tenata takuueläkkeen kanssa jopa 700e + kk, nyt sekin mahdollisuus kariutuu siihen, että ellet tienaa hyvin, ei kannata, koska sossu ei anna sinulle lupaa tienata kuin korkeintaan 50e kk, ja senkin vain jos se on tilapäistä.

Sossu myös korkeintaan antaa sinun pitää veronpalautuksistasi 100euroa, joissain kaupungeissa ehkä 150euroa, loppu on kuulemma tuloa!  Tuloa jonka jo kertaalleen olet veroina maksanut valtiolle!

Nöyryytys ei ole vitsi, ihmisarvoinen elämä vanhuksille sananhelinää...

Soini ja Sipilä Subbkin, mitä aijotte eräänä päivänä sanoa Jumalalle, kun seisotte suuren valkean valtaistuimen edessä.  No kun Kreikka tarvitsi rahaako? Siinäkö syy näyttää ovea, lähettää nälkäisenä pois, antamatta armoa köyhälle ja kurjalle omassa maassasi.

Soini;n  jytkystä tulikin pieru.