Joensuu vapaaksi pelosta

Vieras

/ #96 Re: Re: Re:

07.01.2016 16:45

#92: MenkääSanomaan - Re: Re:

Mikseivät nämä "partiolaiset" voi omaksua ja kehittää hedelmällisiä ja rakentavia keinoja kotouttaa muista kulttuureista tulleita, jos heillä kerran on aikaa ja motivaatiota auttaa muita ja ylipäätään yhteiskuntaa ja vieläpä paikallisesti? Kyllä joku varmaan auttaisi alkuun, jos kauniisti pyytäisitte.

Hämärässä väärännäköisten vaaniminen ja seuraileminen ei kuulosta kovin hyödylliseltä tai turvalliselta kenellekään. Me muutkin käymme kävelyllä kaupungilla ulkoillaksemme ja seurustellaksemme ilman, että nimeäisimme itsemme sitä tehdessämme "The Lovers of The Holy Urban Outdoors" tai jopa valheellisesti "The Enemies of A Random Loose Badger". Liioin harva vihmerämpi tarvitsee kävelyharrastukseensa "päällystöä". Bränditietoisuutta, toki, myönnän. Itsellänikin on Asicset.

Muutoin yhdyn toki kommentoijaan, joka huomautti, etteivät turvapaikanhakijat ole mitenkään tähän adressiin liittyvä aihe. Adressissa puututaan epämääräisen aineksen julkisen jengiytymisen oikeuttamispyrkimyksiin yleisen mielipiteen kannalta, ja se on toki vastenmielistä. Kaikilla meillä on oikeus kaupunkiimme, eikä sitä odinien ja vastaavien kaverikerhojen vähemmistö estä.