Joensuu vapaaksi pelosta

/ #120 Re:

07.01.2016 20:06

#118: päättäisitte jo -

"Nauraako vaiko pelätä pikkunatseja", niinkö?

Eihän sille kukaan mitään voi, jos itseään typerinä julkisesti esiin tuomia oman elämänsä tappelijoita pidetään yleisesti aika hupaisina ja yksinkertaisina, ja niin pidän minäkin. Pitäisikö heitä sitten itkeä, jos aiheuttamiaan naurunaiheita on paljon enemmän?

Vaikka ymmärrän syrjäytyneisyytensä olevan heidän oma tragediansa, en minäkään, kuten moni adressin allekirjoittaneista, halua suhtautua välinpitämättömästi siihen, että kaupungissamme ei reagoida potentiaalisten rikollisten (vaikkakin säälittävän pikkurikollisten) ääriliikkeiden nousuun kuten 90-luvulla. Kaupunki on esittänyt asiasta huolenaiheensa, samoin vastaava ministeriö.

Toivottavasti kukaan ei koskaan jatkossakaan Joensuussa joudu pelkäämään pikkunatsilössejä kadulla. Jos ne ovat vasta perustaneet itsensä ja julistautuneet heti olevansa "Kings of The World", on suuntansa vain alaspäin eli pikkurikoksiin ja mukilointeihin, kuten rikosrekisterinsä antavat tähän mennessä osviittaa.

En siis syytä, vaan oletan. Toivon, että soosoosoo -miehet löytävät elämilleen paremman tarkoituksen kuin säälittävän ääriliikkeissä hösläämisen.