Joensuu vapaaksi pelosta

/ #145 Samaa mieltä majurin kanssa

08.01.2016 10:54

#93: res. majuri -

Mielestäni juuri nämä ulkoa tuodut tunnukset ovat keskeinen osoitus siitä ettei kyse ole aidosta omasta tai läheisen puolesta koetusta pelosta. Skinit tunnettiin jo ennen rantautumistaan maahamme huume- ja väkivaltataustastaan. Helvetin enkelit ja muut jenkeistä saapuneet jengit osataan jo juuri ja juuri erottaa pyhäkoulupojista vaikkapa käräjäuutisia seuraamalla, sama koskee näitä " sotureita" kun on vielä tiedossa heidän johtajiensa rikostausta. Skineihinkin olisi aikoinaan pitänyt puuttua viranomaistoimin jo varhaisemmassa vaiheessa ensimmäisten väkivallan tekojen jälkeen käyttämällä perusteena mm yhtenäistä pukeutumista. Joensuun liikemaailmakin kunnostautui asiassa huolehtimalla että oikeanvärisiä pilottipuseroita oli jokaiselle näkyvästi tarjolla. Poliisi suhtautuu asiaan nyt oikealla tavalla, ylijohtajaansa lukuunottamatta. Annetaan kaikki tukemme heille ja vaaditaan heidän resurssiensa säilyttämistä. Ennenkuin jotain pahaa tapahtuu!