Vaasan musiikkiluokkien puolesta

11.11.2012 11:19

#1583: vieras - vellit Vaasan musiikkiluokkien puolesta / #1583 vellit
10.11.2012 21:46

tässä menee näköjään puurot ja vellit sekaisin,....ja lajusen puolueettomuus,,,vitsi varmaan.jos juri teki valituksen,avi tutkii ja pyytää jos se haluaa kommentteja muilta opettajilta,nåin se menee.....eikös vain.

Mikä tahansa lautakunta, joka toimii siten, että ottaa epäiltyjä jäävejä kokoukseen ja tyrii mahdollisuuden tutustua aineistoon joka sille "hopealautasella" tarjotaan, ylittäisi uutiskynnyksen Jurin kanssa tai ilman, jos se vain tulee median tietoon.  Minulla oli tässä ihan vain onnea sillä sain tiedon suoraan sähköpostiini.  Olen saanut noin 50 eri sähköpostia aiheen tiimoilta mutta vain tämä ylitti uutiskynnyksen.  Oli silkkaa sattumaa, että se sattui samaan aikaan varsinaisen videon kanssa.  Tarkoitukseni on tehdä noin 10 osaa sarjassa "Kansalaisen puheenvuoro"  jonka jälkeen kokoan ne yhdeksi kokonaiseksi tunnin ohjelmaksi.

Olen vuosikaudet etsinyt tällaista mahdollisuutta ja Juri antoi sen minulle "hopealautasella."   Tottakai käytin tämän mahdollisuuden.  Minulle oli aivan sama oliko kyseessä Juri tai Nummela tai Swanljung.  Olisin tarttunut mihin tahansa näistä tarjouksista.  Vain Juri tarjosi.

Vaasalaisia info ottaa mielellään kaikkien asianosaisten näkemyksiä mutta vain Juri on siihen tarttunut.

Tämä olisi ollut jossain toisessa mediassa jos he olisivat tienneet mutta toimin nopeasti ja ehdin ensin.  Mediamaailmassa mikään ei ole niin vanhaa kuin eilinen uutinen.  Koska kerkesin ensin, ei sitä muualla julkaista ainakaan  lähiaikoina, mutta luultavasti se putkahtaa sitten "uutena tietona" jossain toisessa mediassa toissen asian yhteydessä.  Virallista pöytäkirjaakaan ei vielä ole julkaistu.  Se tulee arviolta Tiistaina.

Päätoimittajamme Tapio Parkkari kertoo seuraavaa.  "Toistaiseksi tähän keskusteluun alaluokkiaen musiikinopettaja Juri Kadarin kohtelusta ovat osallistuneet vain Juri Kadar ja Aino Siltanen. Kritiikin kohteeksi joutuneet eivät ole osallistuneet keskusteluun, saatikka puolustautuneet.

Syynä on siis joko se, että syytöksiä pidetään aiheettomina tai sitten se, että asia halutaan vaieta. Tai sitten muista yhteyksitä tuttu ilmiö halusta suojella "oikein ajattelevia ihmisiä".

Selvää on vain se, että tämäkin video ja Lajusen teksti luetaan tarkkaan myös lautakunnan jäsenten taholta.

vaasalaisia.info on kansalaissivusto, joka tarjoaa kaikille osapuollle mahdollisuuden esittää tapausten kulusta oma versionsa kirjoittamalla tänne tai vaikka omalla videolla. Tervetuloa keskustelemaan."

Sivustollemme pääset klikkaamalla www.vaasalaisia.info

Klikkaamalla kohdasta "Keskustelut" pääset muihin keskusteluihin.  Tämä aihe ei ole saanut sivustollamme keskustelua juurikaan aikaiseksi.   Arvisoisin, että eniten juuri hallinnoimallani videosivustolla http://www.vaasalaisia.info/keskustelu/index.php?topic=2795.msg115252#msg115252 mutta sielläkin hyvin vähän.