Vaadimme Paula Risikon, Terhi Kilven sekä Pekka Puskan eroa!

Vieras
Vieras

/ #87 Re: JÄRKYTTÄVÄ UUTINEN

06.02.2011 11:24

#62: Kaikki rokotukset ovat riski - JÄRKYTTÄVÄ UUTINEN 

Tä on niin tätä! Enemmäm ja enemmän, mitä näitä yhtenäisyyksiä tulee esiin, ja on tullut, sitä alkaa todellakin uskomaan näitä lääkefirmojen tarkoitusperejä. Joka tapauksessa moraali ja vastuu on näissä yhtiöissä tänäpäiväna valitettavasti  unohdettu. Kansaa on on kauttaa aikojen huijattu valtioiden tarkoitusperijen takia. Tässä tapauksessa kyse on lääkefirman tuloksesta, ja Suomen valtion tyhmyydestä.

Suomi uskoo, että rokottaminen vähentää terveydenhoitokuluja, mutta todellisuudessa asia tulee olemaan rokottamsien takia aivan toisinpäin. Jotenkin on unohdettu, että virukset eivät maailmasta lopu, ja uusia tulee lisää sitä muka kun rokotuksia kehitetään. Missä se raja sitten kulkee? Terve sairastaminen lisää immuunisuutta, ja nykyisin ei näihin sairauksiin perusterve ihminen kuole, kun on hyviä hoitoja tarjoilla. (toisin kun "ennenvanhaan"). Tosin henkilö, jossa on jo  jokin immuunisuutta heikentävä vakava sairaus, on heikoilla, vaikka sairastuu mihin tahansa virusinfektioon. Siinä tapauksessa pitää yrittää vahvistaa immuniisuttaa muilla keinoin, kuin rokottamalla...Olen nyt sen verran tutkinut rokottamisen taustaa, ja ole tullut siihen tulokseen, että enemmän niistä on haittaa kun hyötyä. Pelotellaan vaan kansaa vanhoilla tilastoilla, miten ihmisiä on joskus kuollut.... Uskon, että nämä meidän päättäjät ovat itsekin asiasta aika epätietoisia ja hyväuskoisia roktevalmistajien suhteen. Valitettavasti!!! Joissakin maissa on fiksumpaa porukkaa päättämässä, ja tervettä järkeä..

Eniten tässä rokotuskampanjassa raivostutti se, että Terhi Kilpi vaikuutti pandemrixin suorassa TV-lähetyksessä moneen otteeseen olevan TÄYSIN TURVALLINEN, EI MITÄÄN HAITTAVAIKUTUKSIA!!! Vaikka GSK roketeinfossa oli virallisestin lueteltu aika paljon erilaisia mahdollisia haittavaikutuksia, vakaviakin (tilasin itse sellaisien lähettämällä GSK-lle sähköpostia). Kyllä näistäkin olisi pitänyt kertoa kansalaisille:).

Rokotepakkauksissa olivat tuoteselosteet ja haittavaikutukset mukana, kuten kaikissa lääkepakkauksissakin aina. Joten kyllä  terveydenhuoltohenkilökuntakin tiesi näistä, jos ne vaan jaksoivat lukea ne...

 

Ihmiset, ottakaa itse selvää asioista, kun tietoa saa nykyisin hyvin.

 

Olen kovin pahoillani sairastuneiden puolesta! Suosittelen ottamaan selvää myös narkolepsian vaihtoehtoisista hoidoista. Vaikka virallinen taho kertoo sen olevan parantumaton.  Asiat eivät koskaan ole näin yksiselitteisiä ja kaikki ihmiset ovat yksilöllisiä!!