VR:n lipunmyynti takaisin Rovaniemelle

Ota yhteyttä adressin tekijään

Rovaniemen Eläkeläisten Yhteisjärjestö mukana tärkeässä asiassa.

2016-02-04 12:47:14

Rovaniemen Eläkeläisten Yhteisjärjestö ry on laatinut tämän adressin lisäksi vetoomuksen lipputoimiston palveluiden palauttamiseksi joka toimitetaan VR:n johdolle samanaikaisesti tämän adressin kanssa.

Yhteisjärjestö on edunvalvontajärjestö, jonka jäseninä ovat kymmenen rovaniemeläistä eläkeläisyhdistystä. Yhteisjärjestöön kuuluu 2152 jäsentä eri yhdistysten kautta.

Yhdistykseen kuuluvat: Eläkeliiton Rovaniemen yhdistys ry, Eläkeliiton Yläkemijoen yhdistys ry, Pirteät Eläkeläiset ry, Rovaniemen Eläkeläiset ry, Rovaniemen seniorit ry, Rovaniemen Seudun Eläkkeensaajat ry, Rovaniemen seudun Ruskayhdistys ry, Rovaseudun Eläkeläiset 2000 ry, Valtion Eläkkeensaajat VES-Rovaniemi ry, VREL Rovaniemen osasto ry.

Suuri kiitos kaikille yhdistyksille ! Vetoomuksenne on tärkeä.

Hieno tulos

2016-01-27 12:03:43

Kiitos kaikille jo tässä vaiheessa allekirjoittaneille. Jokainen allekirjoituksenne on tärkeä. Adressi luovutetaan VR:n johdolle 9.2.

Erinomaisia kommentteja

2016-01-24 23:10:59

Kiitos kaikille erinomaisista kommenteista. Ne ovat tärkeitä ja ne tullaan lisäämään adressiin omana osionaan VR:lle.

Pian 500 allekirjoittajaa

2016-01-24 16:19:22

Hei kaikille.

Kiitos kaikille allekirjoittajille ja aihetta kommentoineille. Muutaman päivän aikana olemme saanee pian 500 allekirjoitusta. Kiitos jokaiselle allekirjoittajalle. Välitetään viestiä eteenpäin. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille !

200:n allekirjoittajan raja rikki

2016-01-22 17:50:21

Kiitos kaikille tähän asti osallituneille ! Jokainen allekirjoitus on tärkeä.