Hallituksen on erottava

Ota yhteyttä adressin tekijään

Nimien keruu

2017-03-12 14:21:37

Kiitos äänestänne kaikki allekirjoittaneet! Allekirjoituksia on tähän mennessä tullut 184 eli ihan hyvä alku mutta tarvitaan levitystä tälle adressille, jos haluamme sen vaikuttavan. Olen yksityishenkilö joka tämän laadin kaikkien kansalaisten puolesta ja tarvitsen teidän apuanne viemään asiaa eteenpäin. Olemme epätoivoisessa asemassa kun demokratia on kutistunut muutaman valtaan äänestetyn, vain omia etuja ajavien, sanoisinpa melkein, diktatuuriksi. Koska kansanvalta on huonossa jamassa eikä ihmiset usko voivansa vaikuttaa, myöskin nimienkeruu on vaikeaa. Kaikki rohkeat allekirjoittaneet, pistäkää adressi levitykseen omassa sosiaalisessa mediassa. Jotkut teistä ovatkin jo sen tehneet, kuten Joukkovoima hallitusta vastaan- FB-sivujen kommenteista ilmenee. Kiitos!

Ystävällisin terveisin

P.s. Kommentoikaa mielellänne jos on ideoita siitä, miten muutoin voimme edistää asiaa.

Kansalaiset Medborgare