Tuemme Aaltosen perhettä alaikäistä tytärtä koskevassa käännyttämisasiassa

Ota yhteyttä adressin tekijään

H-hetki tiedossa adressin luovutukselle!

2018-01-20 14:58:18

Hei kaikki!

Menneen viikon aikana selvisi ja varmistui adressinluovutuspäivämäärä. Saamme koko konkkaronkan KHO:n toimipaikkaan perjantaina 26. tammikuuta aamupäivällä. Luovutuksessa ovat paikalla myös Lore ja Niina Backman. Paikalle saattaa tulla myös lehdistöväkeä.

Tästä johtuen Teillä on vielä työaikaa jäljellä. Adressi lyödään kiinni ja lukkoon allekirjoituksilta myöhään illalla, torstaina 25.1.2018. Olemme erittäin otettuja ja eritoten kiitollisia saamastamme tuesta ja todella isosta lukumäärästä allekirjoituksia. Olisi aivan mahtava juttu, jos saisimme ennen torstain määräaikaa 2000 kpl. allekirjoituksia täyteen - yhdessä pystymme tämänkin tavoitteen saavuttamaan <3

Tiedoksenne myös, että Hämeenlinnassa työpaikoilla kiertäneet paperiset kopiot adressista ovat tuottaneet kaikkiaan satakunta allekirjoitusta. Toisin sanoen n. 700 kpl. allekirjoituksia puuttuisi enää 2000 kpl. täyttymisestä. Let's do it!

Adressin lyhytlinkki: http://bit.ly/aaltosten_adressi

Aaltosen perhaan psta kiittäen,

Petri Hakamäki

Allekirjoitusten loppukiri on käynnistynyt!

2018-01-12 16:07:49

Moi kaikille!

Aika hurjaa - ollaan saatu niin iso tuki Teiltä kaikilta tähän mennessä, että tässä ihan liikuttuu...   Nyt on kuitenkin tehtävä sellainen siirto, että allekirjoitusten vastaanottaminen päättyy sunnuntai-iltana 14.1.2018.

Adressin luovutusta suunnitellaan ensi viikolle, ja kenties mukaan saadaan myös lehdistöä sekä Lore ja Niina Backman?

Toivomme edelleen, että jaatte linkkiä kaikille tuttavillenne esim. Facebookissa, WhatsAppissa, tekstiviestillä, sähköpostilla jne.  Linkki on lyhyt ja helppo liittää minne tahansa edellä mainituista:

Kiitos, olette loistavia! <3

Aaltosen perheen psta.,

Petri Hakamäki

Oikein riemukasta uutta vuotta 2018!

2018-01-01 09:47:16

Kivaa uutta vuotta 2018 kaikille!

Ei voi liikaa, eikä turhan usein hehkuttaa tai kiittää teitä allekirjoittaneita, että olette saaneet jo hurjan määrän allekirjoituksia kokoon: jo yli 1200 kpl.  Mutta, me emme ole vielä lähelläkään tavoitetta, joten nyt on uuden vuoden kunniaksi hyvä haastaa kaveritkin mukaan "talkoisiin".

Alkuperäinen tavoitteemme oli laittaa allekirjoituskanava kiinni ennen loppiaista, pe 5.1.2018 illalla; mutta asiaa katsotaan tulevan viikonlopun la-su 6.-7.1.2018 aikana uudelleen.

Eli vielä on hyvin aikaa. Jakakaa tätä linkkiä kavereillenne, kun toivotatte heille hyvää uutta vuotta - se kulkee yksinkertaisesti sähköpostin, tekstiviestin, Messengerin, WhatsAppin jne. välityksellä:

Aaltosen perheen psta. kiittäen,

Petri Hakamäki

Lore ja Niina Backman tukemaan Aaltosen perhettä!

2017-12-23 09:14:06

Hei!
Ja hyvää jouluaaton aattoa!

Eilen vahvistui tieto siitä, että Lore ja Niina Backman ovat aiempien adressin allekirjoitustensa lisäksi jakaneet julkisesti tietoa omissa Facebook-tileissään ja kertoneet tukevansa Harrin perhettä tyttären käännytysasiassa.

Adressi kerää edelleen tasaiseen tahtiin nimiä ja mitä laajemmin saadaan tietoa adressista jaettua, sitä paremmat mahdollisuudet meillä on kerätä suuri määrä allekirjoituksia nettiadressiin.

Kiitos kaikesta tähän astisesta tuestanne; allekirjoituksia voi edelleen tehdä ja linkkijakojakin pystyy helposti levittämään :) <3

Aaltosen perheen psta.,

Aaltoset_Backman_22.12_.2017_.jpg

Petri Hakamäki

Lue Aaltosten tapauksen uusimmat käänteet Janakkalan Sanomien julkaisemasta jutusta

2017-12-21 21:26:40

Moi kaikille vielä näin myähäisiltaan!

Janakkalalainen paikallislehti, Janakkalan Sanomat, on julkaissut jutun Harri Aaltosen 20.12. haastattelusta.  Juttu on luettavissa avoimesti ilman maksua/kirjautumista Janakkalan Sanomien nettisivuilla.  Lue juttu.

Olemme saaneet hyvän asian puolesta allekirjoituksia kokoon jo n. 800 kpl.  Työtä on vielä jäljellä. Muistakaa jakaa adressista tietoa ystävillenne, naapureillenne, työkavereillenne jne. ja pyytäkää heitäkin välittämään tietoa edelleen.

Kiitos kaikille jo tähän saakka aikaansaadusta!

Aaltosten perheen psta.,

petri.hakamaki.74@gmail.com

Allekirjoittaneille

2017-12-20 06:06:49

Moi kaikille!
Kiitos Teille, jotka olette jo allekirjoittaneet adressin. Meitä on jo reilut 550 kpl.!

Jos jokainen saa yhden kaverinsa vielä allekirjoittamaan niin allekirjoituksia saadaan helposti kokoon yli 1000 kpl. (2 kpl. - yli 1500 kpl., 3 kpl. yli 2000 kpl., jne.).  Muistakaa pyytää myös jakamaan tietoa adressista edelleen.

Adressin jakaminen on tehty helpoksi. Linkkiä "http://bit.ly/aaltosten_adressi" pystyy jakamaan sähköpostilla, tekstiviestillä, Messengerillä, WhatsAppissa jne. Samalla voi huikkasta jouluterveiset :-)

Tiesitkö, että adressin voi allekirjoittaa myös niin, että nimesi ei näy netissä julkisesti vaan se tulee näkymään vasta viranomaisille luovutettavaan paperiseen versioon.  Katso tarkemmat ohjeet alta kuvasta.

Kiitos, että olette Aaltosen perheen tukena,

t. Petri H.

Allekirjoitus.jpg