Hämeenlinnan Sairion päiväkodin puolesta

Ota yhteyttä adressin tekijään

Sairion päiväkodin puolesta

2020-10-05 04:54:09

Suuret kiitokset kaikille adressin allekirjoittaneille!

Hämeenlinnan kaupungin tekemässä varhaiskasvatuksen selvityksessä esitetään Sairion päiväkodin säilyttämistä. Suruksemme selvityksessä on lopetusuhan alla kuitenkin monta muuta Hämeenlinnan kunnallista päiväkotia.

Asia on jo hyväksytty Sivistys- ja hyvinvointilautakunnassa ja kaupunginhallituksessa. Tänään maanantaina 5.10.2020 asiaa käsitellään Hämeenlinnan kunnanvaltuustossa.

Jännityksellä odotamme, mitä kunnanvaltuutetu päättävät.

Päiväkodin tilanne

2020-05-12 08:23:19

Hei kaikki,

Koronavirus on vaikuttanut myös Sairion päiväkodin tilanteeseen. Päiväkoti on saanut vuoden lisäaikaa ennen kuin lopullinen päätös tehdään.

Jatkamme päiväkodin puolesta taistelemista taas syksyllä hyvissä ajoin, jotta saamme säilyttää päiväkodin kunnallisessa verkostossa.

Pidämme adressin aktiivisena vielä toistaiseksi.

Sairion päiväkodin vanhempainryhmä

Adressin luovutus

2020-02-11 21:35:58

Hei kaikki,

ja kiitos allekirjoituksistanne adressiimme. Tämä adressi on saanut kerättyä hienot 539 allekirjoitusta, jonka päälle olemme keränneet noin 100 nimeä konkreettisiin listoihin. Nämä kaikki luovutetaan kuukauden sisällä Hämeenlinnan kaupunginhallituksen puheenjohtajalle.

Hämeenlinnan kaupungin nimeämä selvitystyöryhmä jättää tietojeni mukaan ensimmäisen ehdotelmansa Sairion päiväkodin kohtalosta tämän kuun puolessa välissä. Epäselvää on, onko se varsinainen ehdotus. Jos on, se jatkaa matkaansa kaupunginhallitukseen päätettäväksi. Jos kaupunginhallitus päättää puoltaa ihanan päiväkotimme lakkautusta, asia siirtyy kaupunginvaltuustoon päätettäväksi. Päätöksenteon aikatauluksi meille on annettu maaliskuun loppuun mennessä.

Vielä siis on aikaa allekirjoittaa adressi ja toivommekin kovasti Sairion päiväkodin vanhempainryhmässä, että jaatte adressia eteenpäin.

Sairion päiväkodin vanhempainryhmä